Vil pludselig have mad om natten? 4 mdr.gl.Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
18 svar
4 synes godt om
5. marts 2014

heidi30

Hej / godmorgen,

min lille søn Emil på 4 mdr. har altid sovet fint om natten og en sjælden gang vågnet og bedt om mad. Han kommer i seng mlm. 19/20 og sover til kl. 05/06 får en flaske og sover en times tid mere. 

MEN i løbet af den sidste uges tid, har han meldt sig flere gange om natten og ville have mad. Når man nu er vant til at få sovet, er det nye scenarie meget træls .

Hvad søren kan det være?

Tænker selv : tænder? ( storebror Malte fik tænder da han var 6 mdr), Tigerspring? Appetitspring?

Anyone? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Appetitspring. Det er i hvertfald ikke noget at være bekymret over

Anmeld

5. marts 2014

heidi30

Mor11 skriver:

Appetitspring. Det er i hvertfald ikke noget at være bekymret over

Jeg mener ikke vores store dreng havde det (eller måske det er lykkeligt glemt igen) Men dvs. at han vender tilbage til "normalen" igen efter springet?

Anmeld

5. marts 2014

Victoria2013

Der kan både være et appetitspring OG tigerspring i den alder, så det kan sagtens være begge dele. Bare tag det i stiv arm og tro på at det går over igen... det gjorde det i hvert fald hér

Anmeld

5. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
heidi30 skriver:

Jeg mener ikke vores store dreng havde det (eller måske det er lykkeligt glemt igen) Men dvs. at han vender tilbage til "normalen" igen efter springet?

Måske, måske ikke. de ændre jo rytme mange gange det første års tid, både til det værre og det bedre

Anmeld

5. marts 2014

Mor til Ella

heidi30 skriver:

Det kan blive bedre og værre

Her blev det desværre betydeligt værre.

Anmeld

5. marts 2014

heidi30

Victoria2013 skriver:

Der kan både være et appetitspring OG tigerspring i den alder, så det kan sagtens være begge dele. Bare tag det i stiv arm og tro på at det går over igen... det gjorde det i hvert fald hér

Jeg har også overvejet om det kunne være en ond kombi af begge dele. Det er det måske nok, hvis du mener I har prøvet det samme.

Tak for svar.

Anmeld

5. marts 2014

heidi30

Mor11 skriver:

Måske, måske ikke. de ændre jo rytme mange gange det første års tid, både til det værre og det bedre

Åh for fan...., det må du ikke sige . Han SKAL vende tilbage til tidligere søvnrytme, ihvertfald om natten om dagen er ændringer ok 

Anmeld

5. marts 2014

heidi30

Mor til Ella skriver:

Det kan blive bedre og værre

Her blev det desværre betydeligt værre.

Nej nej nej, hvordan? Pludselig ingen søvn eller?

Anmeld

5. marts 2014

Mor til Ella

heidi30 skriver:

Nej nej nej, hvordan? Pludselig ingen søvn eller?

Jeg vil næsten ikke sige det

Ella sov stort set ikke om natten fra hun var 3 mdr til hun blev 16-17 mdr, skreg mellem 3-7 timer og hvis hun så sov vågnede hun hvertfald hvert kvarter.

for at jeres opføre sig lidt bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.