Der er desværre intet du kan gøre. Derudover er det nærmest en umulig opgave at snakke fornuft til en forelsket hjerne

og hjertet er helt udenfor rækkevidde!!
Jeg synes man skal vente til man føler tiden er inde - og det kan man altså ikke sætte tid på. Altså vi tror vel alle at vi har mødt den eneste ene når vi finder sammen med en ny mand/kvinde, og er 110% sikker på at h*n er den helt rigtige

at sige man skal vente x måneder eller år giver absolut ingen sikkerhed! Var kærester og flyttet sammen med min nuværende mand - som pludselig efter 1 år fik en livs-krise, nu her 4 år efter bor vi sammen igen og venter børn sammen.
Jeg enig med dig i at det er alt for tidligt! Men din fornemmeste opgave er at være din søns klippe, vis ham at mor er ok med det hele. Tal positivt om far og den nye, også selvom du er ved at brække dig over det og dem! Det bliver en omvæltning for jeres søn uanset hvornår det bliver - men hvis mor har det godt, så børn det som regel også

Snak med dine veninder, familie eller skriv herinde når du har lyst til at rive hovedet af ham/dem - men først når du er helt sikker på at børnene sover

de små opfanger ALT!!
Kram til dig herfra
Anmeld