Mors/fars nye kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville vente til man har været kærester i et år og der ikke er knas i forholdet, dvs. der er udsigt til at skulle flytte sammen og sådan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Anitta Kristiansen

Er ikke let at bestemme over den anden part. Min dreng får skjulte det bare og fandt ud af det gennem dagplejen. Det var på trods af at vi havde haft et godt brud og stadig snakkede godt sammen. Dengang havde vi en 7/7 ordning. Efter hun kom ville han ikke se ham andet end hver 3 weekend. Du kan ikke bestemme over ham, men tage en snak om hvad der er bedst for børnene. For Ja er ikke godt når I lige er gået fra hinanden og at der faktisk er et fælles barn på vej. Hvordan skal i dele børnene?

Anmeld

5. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hvor lang tid efter et brud synes I at det er passende at introducere og flytte sammen med ny kæreste (og børn)?

Tag udgangspunkt i et 4 årigt barn og et nyt barn på vej.. 

da min søns far og jeg gik fra hinanden var vores søn lige blevet 4 og vores forhold havde ærligt talt været død længe... vi forblev dog gode venner og da han havde mødt en ny sagde jeg at han bare skulle følge sit hjerte, så han præsenterede dem for hinanden 3-4 mdr. efter vores brud... Det blev dog for meget for knægten og damen fra Statsamtet sagde at vi skulle vente min. 6 mdr. efter bruddet før vi lod ham møde nye (mulige) partnere for han skulle have en chance for at vænne sig til at mor og far ikke er sammen mere før der kom en ny...

Det skal nok lige tilføjes at min søn bor fast hos sin far og kommer hos mig hveranden weekend...

Anmeld

5. marts 2014

et-ønske

Der er desværre intet du kan gøre. Derudover er det nærmest en umulig opgave at snakke fornuft til en forelsket hjerne og hjertet er helt udenfor rækkevidde!!

Jeg synes man skal vente til man føler tiden er inde - og det kan man altså ikke sætte tid på. Altså vi tror vel alle at vi har mødt den eneste ene når vi finder sammen med en ny mand/kvinde, og er 110% sikker på at h*n er den helt rigtige at sige man skal vente x måneder eller år giver absolut ingen sikkerhed! Var kærester og flyttet sammen med min nuværende mand - som pludselig efter 1 år fik en livs-krise, nu her 4 år efter bor vi sammen igen og venter børn sammen.

Jeg enig med dig i at det er alt for tidligt! Men din fornemmeste opgave er at være din søns klippe, vis ham at mor er ok med det hele. Tal positivt om far og den nye, også selvom du er ved at brække dig over det og dem! Det bliver en omvæltning for jeres søn uanset hvornår det bliver - men hvis mor har det godt, så børn det som regel også

Snak med dine veninder, familie eller skriv herinde når du har lyst til at rive hovedet af ham/dem - men først når du er helt sikker på at børnene sover de små opfanger ALT!!

Kram til dig herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.