Så er det imorgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2014

stjernehimmel

Held og lykke......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Nadia&Daniel

VråJepsen skriver:

Hej alle i skønne damer (og mænd) på baby.dk

Så er det imorgen der er den store dag! Hvor er det vildt at tænke på jeg er ved vejs ende, og skal se min smukke dreng lige om lidt!

Jeg har i dag været til forundersøgelserne så vi er klar til dagen imorgen, der fik jeg af vide at mit kejsersnit skal foregå i fuld narkose, det er jeg dog lidt ked af, men for mit eget bedste er det nok den helt rigtige beslutning, de er trods alt klogere end mig, på det punkt

Jeg får det præcise tidspunkt når jeg skal ringe derind kl 13:00, enten bliver det kl 06:00 eller 07:30 jeg skal møde ind! Åh det bliver ikke til meget søvn i nat!

Er der andre der har prøvet at få foretaget kejsersnit i fuld bedøvelse, der vil dele deres oplevelse med mig?

Rigtig dejlig dag til jer alle sammen!

Hvor bliver det en fantastisk dag Glæder mig til billeder og beretning
Stort kram fra en som selv har været turen igennem i 2010 - det var så fantastisk oplevelse

Anmeld

4. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

stjernehimmel skriver:

Held og lykke......

Mange tak! :-)

Anmeld

4. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

Nadia&Daniel skriver:

Hvor bliver det en fantastisk dag Glæder mig til billeder og beretning
Stort kram fra en som selv har været turen igennem i 2010 - det var så fantastisk oplevelse

Tusinde tak! Det bliver en helt fantastisk dag! :-)

Dejligt at høre du havde en rigtig god oplevelse, jeg håber på det samme. :-)

Anmeld

4. marts 2014

SP10

Profilbillede for SP10
VråJepsen skriver:

Tak fordi du ville dele :-)
Jeg har heldigvis haft noget tid til at forberede mig og har fået af vide tidligt at det var det jeg skulle forberede mig på, med mindre der var en læge der ville forsøge. Men det var så helt udelukket, så jeg har godt vidst der var en risiko for at havne i fuld bedøvelse :-)
Og det skræmmer mig som sådanne ikke, det mere det med at jeg føler der bliver "taget noget" fra mig, at jeg ikke får lov til at opleve fødslen og kan dele den med min mand. :-(

Det var så lidt
Tror helt sikkert også det hjælper du er forbedret..
Fødte min den første normalt så jeg føler mig lidt snydt denne gang over jeg ikk fil oplevelsen igen. Men så må man bare glæde sig over man har et sund og raske barn og det hele forløb uden komplikationer.

Anmeld

4. marts 2014

oktober2014

Har ikke prøvet at få er kejsersnit, men jeg kan fortælle om hvordan en fuld narkose er.

Jeg vågnede efter 7 timer (i en tandlægestol!) i fuld narkose da jeg skulle have lavet en kæmpe operation i munden, og da jeg vågnede følte jeg mig rigtig fuld, og kastede op og jeg fungere først dagen efter. Men jeg var så også i narkose rigtig længe. 

Jeg må dog indrømme at hvis jeg skal have kejsersnit, må jeg indrømme at jeg håber jeg kommer i narkose da jeg er RIGTIG bange! 

Men håber alt kommer til at gå rigtig godt, og hvor må det være dejligt for dig!!! 

Anmeld

4. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

oktober2014 skriver:

Har ikke prøvet at få er kejsersnit, men jeg kan fortælle om hvordan en fuld narkose er.

Jeg vågnede efter 7 timer (i en tandlægestol!) i fuld narkose da jeg skulle have lavet en kæmpe operation i munden, og da jeg vågnede følte jeg mig rigtig fuld, og kastede op og jeg fungere først dagen efter. Men jeg var så også i narkose rigtig længe. 

Jeg må dog indrømme at hvis jeg skal have kejsersnit, må jeg indrømme at jeg håber jeg kommer i narkose da jeg er RIGTIG bange! 

Men håber alt kommer til at gå rigtig godt, og hvor må det være dejligt for dig!!! 

Jeg har været i narkose før, da jeg skulle have fjernet mandler :-)

Men føler ikke helt jeg kan sammenligne det med en "fødsel"

Men satser på de kan vurdere styrken af hvor meget jeg skal have, så jeg ikke bliver slået helt ud!

Anmeld

4. marts 2014

Lilotte87

I dag for otte måneder siden fik jeg kejsersnit - dog ikke i fuld narkose. 

Vil bare ønske dig en fantastisk oplevelse, for godt nok er du i narkose, men du vågner til det største øjeblik i livet - når du får baby i armene <3<3<3

Anmeld

4. marts 2014

Trekløver(:

VråJepsen skriver:

Hej alle i skønne damer (og mænd) på baby.dk

Så er det imorgen der er den store dag! Hvor er det vildt at tænke på jeg er ved vejs ende, og skal se min smukke dreng lige om lidt!

Jeg har i dag været til forundersøgelserne så vi er klar til dagen imorgen, der fik jeg af vide at mit kejsersnit skal foregå i fuld narkose, det er jeg dog lidt ked af, men for mit eget bedste er det nok den helt rigtige beslutning, de er trods alt klogere end mig, på det punkt

Jeg får det præcise tidspunkt når jeg skal ringe derind kl 13:00, enten bliver det kl 06:00 eller 07:30 jeg skal møde ind! Åh det bliver ikke til meget søvn i nat!

Er der andre der har prøvet at få foretaget kejsersnit i fuld bedøvelse, der vil dele deres oplevelse med mig?

Rigtig dejlig dag til jer alle sammen!

Har ingen erfaring med kejsersnit, men ønsker dig held og lykke med det hele, det bliver så stort

Anmeld

4. marts 2014

Nadia&Daniel

VråJepsen skriver:

Tusinde tak! Det bliver en helt fantastisk dag! :-)

Dejligt at høre du havde en rigtig god oplevelse, jeg håber på det samme. :-)

https://www.baby.dk/debat/71575pi1/foedselsberetnin ger/min-fb--planlagt-kejsersnit--.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.