Så er det imorgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
19 svar
6 synes godt om
4. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

Hej alle i skønne damer (og mænd) på baby.dk

Så er det imorgen der er den store dag! Hvor er det vildt at tænke på jeg er ved vejs ende, og skal se min smukke dreng lige om lidt!

Jeg har i dag været til forundersøgelserne så vi er klar til dagen imorgen, der fik jeg af vide at mit kejsersnit skal foregå i fuld narkose, det er jeg dog lidt ked af, men for mit eget bedste er det nok den helt rigtige beslutning, de er trods alt klogere end mig, på det punkt

Jeg får det præcise tidspunkt når jeg skal ringe derind kl 13:00, enten bliver det kl 06:00 eller 07:30 jeg skal møde ind! Åh det bliver ikke til meget søvn i nat!

Er der andre der har prøvet at få foretaget kejsersnit i fuld bedøvelse, der vil dele deres oplevelse med mig?

Rigtig dejlig dag til jer alle sammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Astrid1984

VråJepsen skriver:

Hej alle i skønne damer (og mænd) på baby.dk

Så er det imorgen der er den store dag! Hvor er det vildt at tænke på jeg er ved vejs ende, og skal se min smukke dreng lige om lidt!

Jeg har i dag været til forundersøgelserne så vi er klar til dagen imorgen, der fik jeg af vide at mit kejsersnit skal foregå i fuld narkose, det er jeg dog lidt ked af, men for mit eget bedste er det nok den helt rigtige beslutning, de er trods alt klogere end mig, på det punkt

Jeg får det præcise tidspunkt når jeg skal ringe derind kl 13:00, enten bliver det kl 06:00 eller 07:30 jeg skal møde ind! Åh det bliver ikke til meget søvn i nat!

Er der andre der har prøvet at få foretaget kejsersnit i fuld bedøvelse, der vil dele deres oplevelse med mig?

Rigtig dejlig dag til jer alle sammen!

Det lyder spændende, held og lykke
Mit kejsersnit var akut og ikke i fuld narkose, så det ved jeg desværre ikke. Hvordan kan det være du skal i fuld narkose?

Anmeld

4. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha så spændene!! Håber virklig du bare får en igsig god oplevelse!! Vh stine

Anmeld

4. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

Astrid1984 skriver:

Det lyder spændende, held og lykke
Mit kejsersnit var akut og ikke i fuld narkose, så det ved jeg desværre ikke. Hvordan kan det være du skal i fuld narkose?

Mange tak! :-)

Jeg har skoliose og slidgigt i ryggen, og i graviditeten har jeg fået pådraget mig en diskopolaps i lænderyggen med stråler ud i benene, samt en bækkenløsning i alle 3 led. Så de "tør" ikke ligge bedøvelsen (spinal) i ryggen.
Da det samtidig også kan forværre min tilstand efter fødselen.. :-(
Rigtig øv, og træls - havde håbet at Andreas kunne få lov til at deltage men sådanne skulle det ikke være. Men ud skal han jo. :-)

Anmeld

4. marts 2014

et-ønske

Det er simpelthen så vildt at gå og vide at man bliver forældre en bestemt dag
Håber du må nyde dagen og forkæle dig selv max.
Jeg har desværre ingen erfaring - men vil ønske dig held og lykke hvordan kan det være du skal i fuld narkose?

Anmeld

4. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

StineW79 skriver:

Uha så spændene!! Håber virklig du bare får en igsig god oplevelse!! Vh stine

Mange tak Stine! :-)
Det håber jeg også, jeg vil opdatere om "fødslen" når vi engang er kommet hjem og har fået ro på, krydser for at alt går efter bogen :-)

Anmeld

4. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

et-ønske skriver:

Det er simpelthen så vildt at gå og vide at man bliver forældre en bestemt dag
Håber du må nyde dagen og forkæle dig selv max.
Jeg har desværre ingen erfaring - men vil ønske dig held og lykke hvordan kan det være du skal i fuld narkose?

Det er en meget underlig følelse at vide hvornår man skal se sit guld. Og gør bestemt ikke vente tiden mindre! :-)

Ang fuld bedøvelse, kan du se mit svar længere oppe :-)

Anmeld

4. marts 2014

SP10

Profilbillede for SP10
Mit kejsersnit var under fuldnarkose.(det var et aks)..
Syntes det var ubehageligt og vågne efter da narkosen stadig sidder i en nogle timer efter.. Følte lidt jeg var fuld og havde svært ved og fokusere..var ikke istand til og holde den lille før nogle timer efter fordi jeg følte mig så "fuld" hvis man kan sig det sådan.. Selve KS forløb fint. Men jeg var slet ikk forberedt på det var i fuldnarkose så det har været lidt hårdt efterfølgende fordi der gik en del timer efter jeg var klar i hovedet.. Har snakket med flere der har fået under fuldnarkose og det har ikk været alle der har haft det som mig. Nogle følte sig okay efter opvågningen..
Men tror også det har en del og sige psykisk at man måske er forbedret på det, hvilket jeg slet ikk var.. Pøj pøj med imorgen

Anmeld

4. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

SP10 skriver:

Mit kejsersnit var under fuldnarkose.(det var et aks)..
Syntes det var ubehageligt og vågne efter da narkosen stadig sidder i en nogle timer efter.. Følte lidt jeg var fuld og havde svært ved og fokusere..var ikke istand til og holde den lille før nogle timer efter fordi jeg følte mig så "fuld" hvis man kan sig det sådan.. Selve KS forløb fint. Men jeg var slet ikk forberedt på det var i fuldnarkose så det har været lidt hårdt efterfølgende fordi der gik en del timer efter jeg var klar i hovedet.. Har snakket med flere der har fået under fuldnarkose og det har ikk været alle der har haft det som mig. Nogle følte sig okay efter opvågningen..
Men tror også det har en del og sige psykisk at man måske er forbedret på det, hvilket jeg slet ikk var.. Pøj pøj med imorgen

Tak fordi du ville dele :-)
Jeg har heldigvis haft noget tid til at forberede mig og har fået af vide tidligt at det var det jeg skulle forberede mig på, med mindre der var en læge der ville forsøge. Men det var så helt udelukket, så jeg har godt vidst der var en risiko for at havne i fuld bedøvelse :-)
Og det skræmmer mig som sådanne ikke, det mere det med at jeg føler der bliver "taget noget" fra mig, at jeg ikke får lov til at opleve fødslen og kan dele den med min mand. :-(

Anmeld

4. marts 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg har ikke selv prøvet det, men har fået af vide af mange at den følelse, man har inden man bliver lagt i nakose, er den man vågner med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.