Svendegilde/færdigfest, hvad skal brunch bestå af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er nemlig mega fedt og lækker friskt og børnevenligt

Sidder faktisk og overvejer om jeg ska lave n til mit dessertbord på fredag, når jeg holder fødselsdag!! Genialt altså!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Har du opskrifter på forårsruller og mini quishes? 

Ej hvor en sej kage  

Til quishe ville jeg bare lave noget ala det her også små så det er sådan en 4-5 bidders str

Og forårsruller der køber jeg enten filot dej eller pis papir og putter det i jeg syntes er lækkert.. Har lavet dem med rejer, asparges og lidt pesto. eller laks og spinat eller de traditionelle med oksekød og noget kål eller kylling med noget karry værk.. Jeg går ind for at eksperimentere og bare lave noget man godt selv ka li.. Så ville jeg koget en masse sukker til en lys sirup også smide chili og hvidløg og en snas lime i til at dyppe dem i muuuums

Anmeld

4. marts 2014

L&V

StineW79 skriver:

Sidder faktisk og overvejer om jeg ska lave n til mit dessertbord på fredag, når jeg holder fødselsdag!! Genialt altså!! Vh stine

Det ku da være fedt. Det er da nemt og anderledes..

Anmeld

4. marts 2014

Muffin_girl

Til quishe ville jeg bare lave noget ala det her også små så det er sådan en 4-5 bidders str

Og forårsruller der køber jeg enten filot dej eller pis papir og putter det i jeg syntes er lækkert.. Har lavet dem med rejer, asparges og lidt pesto. eller laks og spinat eller de traditionelle med oksekød og noget kål eller kylling med noget karry værk.. Jeg går ind for at eksperimentere og bare lave noget man godt selv ka li.. Så ville jeg koget en masse sukker til en lys sirup også smide chili og hvidløg og en snas lime i til at dyppe dem i muuuums

Ved tærterne skriver du noget ala det her? Men ala hvad? 

Mums det lyder godt med de forårsruller

Anmeld

4. marts 2014

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Ved tærterne skriver du noget ala det her? Men ala hvad? 

Mums det lyder godt med de forårsruller

hov kom den ikke med http://www.gastro.dk/opskrifter/hovedretter/quiche -lorraine--en-fransk-klassiker/

Anmeld

4. marts 2014

Muffin_girl

hov kom den ikke med http://www.gastro.dk/opskrifter/hovedretter/quiche -lorraine--en-fransk-klassiker/

Mums den ser god ud

Anmeld

4. marts 2014

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Mums den ser god ud

Er det os og meget simpel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.