Det går bare af møg til med Noah i dp. Det gik super fint, indtil der begynder en "lille" dreng der bare et for gammel til at være væk fra sin mor - for 1. gang! Dvs han skriger og skriger og skriger og Noah bliver SÅ ked af det og vi har måttet hente ham de sidste 2 dage før tid 
Håber virkeligt at det går bedre i morgen. Dp sagde godt nok da vi besøgte hende, at hun var super glad for at få ham i den alder (7 ½ mdr), da det var nemmere at tilpasse dem. Når de blev fra ca. 10 mdr blev de utoligt bevidste om hvem de var og hvem deres forældre var, og afskeds-scenerne blev ofte meget voldsomme, til sorg for både barn og forældre.
Kan ikke lade være med at undre mig over om det er for moderen eller barnets skyld at man "går hjemme" i over et år
Beklager hvis jeg træder nogle over tærene, men er bare ØV over situationen. Specielt når man selv er begyndt på arbejde og skal prøve at samle sig om det.
Daniella starter i dagpleje på mandag og hun er lige fyldt et år her i slutningen af juli...jeg ville meget gerne ha' hende i dagpleje før...startede allerede med at søge arbejde i januar, men har desværre endnu ikke fundet noget

økonomisk set er det mange penge man lige pludselig skal lægge ekstra om måneden (2.300 kr. for vores vedkommende) når man stadigvæk er på dagpenge, så det er ikke altid bare lige til

Jeg er så heldigvis så heldig at jeg har en dejlig veninde som er dagplejemor lige her i nærheden og der har vi været oppe mange gange så hun har kunne lege med andre børn og endvidere er hun blevet passet siden hun
var 4 måneder også med overnatning hos både venner og familie,så jeg er ikke så urolig.....ved da godt at der med STOR sandsynlighed nok skal komme en reaktion på det, men vi prøver helt klart at gøre det så blidt for hende som muligt...altså starter blidt op, så hun ikke bare bliver kastet ud i det med 8 timer om dagen
Anmeld