Hvad ville DU gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2014

Anonym trådstarter

I øvrigt så er den jo nok hørt mange gange før, men jeg er enormt moden af min alder.... Selvfølgelig vil jeg gerne være ung, men for mig er ung ikke lig med at drikke sig i hegnet hver weekend og tage ud og rejse jorden rundt.... Jeg er typen der befinder mig fint i et fast forhold, jeg skal have en ganske stille og rolig hverdag for at være glad, jeg tager kun i byen ved lejlighed, jeg har ikke boet hjemme siden jeg var 16, jeg er på mange måder ung på min egen måde - for voksen vil jeg omvendt ikke påstå at være, endnu Jeg vil være 20 år når jeg er færdig med min studentereksamen, og der kan ske rigtig meget på to år - både godt og skidt Jeg modnes i mit eget tempo, som unægteligt er hurtigere end mine jævnaldrende, men min tankegang er nu alligevel, at man ikke nødvendigvis behøver at være VOKSEN for at være en fabelagtig mor. Jeg har selv en ung mor, og jeg kan da huske at vi hentede hende på skolen når jeg blev hentet i børnehaven. Så i grove træk er jeg nok bare meget anderledes... Men igen, der kan ske en hulens masse på to år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Krussedulle

Anonym skriver: