Anonym skriver:
Tror jeg vælger at blande mig uden om. Det med min veninde er noget jeg ved, men de andre ting jeg tror jeg ved kan jo nemt bare være sladder og ville selv være ked af, hvis der blev sladret om mig på grund af noget for syv år siden.
Du skal jo ikke fortælle om noget du ikke kender, men det der skete med din veninde, ved du jo. Og jeg ville slet ikke kunne leve med mig selv, hvis jeg vidste noget, og ikke sagde noget og så en af mine veninder blev udsat for det. Når jeg ved jeg kunne reddet hende.
Han kan godt have ændret sig, men mange gør det ikke og hvis han er stærkere end hende, vil han have lettere ved at kontrollere hende, og hun vil måske ikke engang sige noget, hvis han gør hende noget. Og hun har oplevet det før, vil du virkelig tage chancen for at det sker for hende igen.
Hvis man ved noget, bør man fortælle det. Der er så mange sager, der kunne være undgået, hvis folk havde åbnet munden. Og der blev ikke gjort noget ved den gang(bortvisning er som et slag ovre fingrene, hvad hjælper det??)
Du behøver ikke sige; Han befølte min veninde for 7år siden, lige så snart hun åbner døren.
Snak med hende omkring ham(Det er jo ny kærlighed) hvordan hun har mødt ham, hvordan han er, hans fortid, hvad hun ved om ham.
Jeg ville i hvert blive Monster sur hvis jeg blev angrebet af min kæreste, og så finde ud af at min veninde vidste det, men ikke sagde noget. det ville være et tillidsbrud og jeg ville ikke tilgive det.
Anmeld