Så begynder vi igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.723 visninger
23 svar
8 synes godt om
3. marts 2014

Miss BananaHammock

Har været til samtale på klinikken og fået hentet mine piller, så jeg er klar til at melde mig til vores første fryseforsøg.

Da jeg sad i venteværelset og ventede på at blive kaldt ind, blev jeg ramt af en bombe, af alle de gamle følelser fra sidste gang vi var i behandling. Sygeplejersken jeg var inde hos, var ikke en af de "gamle" eller en af dem jeg havde med at gøre sidste gang, hvilket ærgrede mig og jeg tror vi snakkede lidt forbi hinanden, for jeg synes ihvertfald ikke, jeg fik særlig meget ud af mødet.

Men nu skal manden og jeg igang med at diskuttere forløbet. Tør vi få lagt 2 æg op, hvis de er til det? Og er vi klar til at melde os til allede i denne uge, hvor jeg forventer ny cyklus?

Kunne vildt godt tænke mig at høre fra jer der har været igennem fryseforsøg. Både ved første barn og ved andet. Fik I lagt flere æg op? Hvilke resultater har I haft ved fryseforsøg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

LMX

Miss BananaHammock skriver:

Har været til samtale på klinikken og fået hentet mine piller, så jeg er klar til at melde mig til vores første fryseforsøg.

Da jeg sad i venteværelset og ventede på at blive kaldt ind, blev jeg ramt af en bombe, af alle de gamle følelser fra sidste gang vi var i behandling. Sygeplejersken jeg var inde hos, var ikke en af de "gamle" eller en af dem jeg havde med at gøre sidste gang, hvilket ærgrede mig og jeg tror vi snakkede lidt forbi hinanden, for jeg synes ihvertfald ikke, jeg fik særlig meget ud af mødet.

Men nu skal manden og jeg igang med at diskuttere forløbet. Tør vi få lagt 2 æg op, hvis de er til det? Og er vi klar til at melde os til allede i denne uge, hvor jeg forventer ny cyklus?

Kunne vildt godt tænke mig at høre fra jer der har været igennem fryseforsøg. Både ved første barn og ved andet. Fik I lagt flere æg op? Hvilke resultater har I haft ved fryseforsøg?

Har ingen erfaring overhovedet da jeg er en af dem som nemt bliver gravid på egen hånd. (Pisse uretfærdigt egentlig)

Ville bare sige pøj pøj og håber på et godt og hurtigt forløb til jer denne gang.

Anmeld

3. marts 2014

tarkoflen

Uhh hvor spændende!

Jeg kan slet ikke finde ud af at tænke på at skulle i gang igen på et tidspunkt!

Kan godt forstå det er en stor mundfuld.

I må gøre hvad mavefornemmelsen siger jer

Held og lykke.

Anmeld

3. marts 2014

Dulgretz

Vi valgte at få lagt 2 æg op, ved vores første fryseforsøg. De sagde at "risikoen" for at de begge blev til noget ikke er så stor, i forhold til friske æg. Vi endte dog med at blive forældre til tvillinger 8 måneder senere, så det kan jo ske ;-) Har haft dage, hvor man tænker at det havde været bedre hvis der kun havde været en, men ville jo ikke undvære nogen af dem nu! Der er jo en risiko, hvis man får lagt 2 æg op, men ja, der er også en større chance, for at bare 1 af dem sætter sig fast :-)

Held og lykke med det hele

Anmeld

3. marts 2014

tweety2060

Pøj pøj med projektet
Jeg har stort set altid fået 2 æg hvis de har overlevet (og det har de)
Er det offentlig el privat?
Hvilken medicin får du??
Altså hvis i ikke er indstillet på tvillinger så skal i jo ikke sige ja tak til 2 æg .( i min verden) for der er jo en sandsynhed for der kommer tvillinger...
Spørg endelig

Anmeld

3. marts 2014

Miss BananaHammock

LMX skriver:

Har ingen erfaring overhovedet da jeg er en af dem som nemt bliver gravid på egen hånd. (Pisse uretfærdigt egentlig)

Ville bare sige pøj pøj og håber på et godt og hurtigt forløb til jer denne gang.

Hvor har jeg tit sagt til mig selv at verden bare er pisseuretfærdig, når det skal være nemt for nogle og ikke for andre. Men heldigvis er jeg nået til et punkt, hvor jeg så kan se hvordan jeg har nemt ved andre ting i livet.

Men tusind tak - håber også på at det bliver en hurtig omgang når vi først går i gang!

Anmeld

3. marts 2014

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Uhh hvor spændende!

Jeg kan slet ikke finde ud af at tænke på at skulle i gang igen på et tidspunkt!

Kan godt forstå det er en stor mundfuld.

I må gøre hvad mavefornemmelsen siger jer

Held og lykke.

Jeg kan slet heller ikke overskue det idag, efter at have været tilbage i venteværelset - men heldigvis har vi heller ikke travlt. Ihvertfald ikke som da man stod uden børn og frygtede at det aldrig ville lykkes.

tak!

Anmeld

3. marts 2014

Miss BananaHammock

Dulgretz skriver:

Vi valgte at få lagt 2 æg op, ved vores første fryseforsøg. De sagde at "risikoen" for at de begge blev til noget ikke er så stor, i forhold til friske æg. Vi endte dog med at blive forældre til tvillinger 8 måneder senere, så det kan jo ske ;-) Har haft dage, hvor man tænker at det havde været bedre hvis der kun havde været en, men ville jo ikke undvære nogen af dem nu! Der er jo en risiko, hvis man får lagt 2 æg op, men ja, der er også en større chance, for at bare 1 af dem sætter sig fast :-)

Held og lykke med det hele

Det er lige præcis det. 2 æg giver større chancer for at det overhovedet bliver til noget.
Er heldigvis ikke så bange for tvillinger - men kan godt se at med en på knap 15 mdr. oveni, så bliver det da nok lidt hårdt!

Anmeld

3. marts 2014

Miss BananaHammock

tweety2060 skriver:

Pøj pøj med projektet
Jeg har stort set altid fået 2 æg hvis de har overlevet (og det har de)
Er det offentlig el privat?
Hvilken medicin får du??
Altså hvis i ikke er indstillet på tvillinger så skal i jo ikke sige ja tak til 2 æg .( i min verden) for der er jo en sandsynhed for der kommer tvillinger...
Spørg endelig

Tak!

Det er i det offentlige. Vi har 3 strå liggende fra vores behandlingsforløb hvor vi fik vores søn.

Jeg får progynon

Nej den med tvillingerne skal vi helt sikkert have snakket grundigt igennem inden vi siger ja tak til to.

Kan se du har været igennem mange fryse forsøg uden held. Det er det jeg frygter!

Anmeld

3. marts 2014

Miss Church

Ej hvor spændende! Jeg krydser for jer! 

Og selvfølgelig 2 æg Tænk hvis i er så heldige at få tvillinger. Det er jo en gave 
Men kan sagtens forstå dine tanker. Jeg havde nok egentlig ikke valgt det, hvis jeg selv havde haft et valg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.