lavet en bommert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2014

Sander&Vitus-Mor

Synes det virker lidt voldsomt at skulle bage, købe en buket blomster, lave et kort osv. Det var en spøg, og hun blev forskrækket. Men ikke hun kommer sig over det igen, jeg ville ikke gøre noget yderligere end give hende en undskyldning.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

TNBC

Wampires skriver:

Ja det kan man vist roligt sige jeg har

Jeg har en veninde der bor i samme opgang og da jeg var nede med skrald så jeg hende sidde i sin bil og være ved at gøre klar til at køre...

Jeg tænkte at jeg ville lave lidt sjov med hende da hun ikke havde set mig og hoppede hen ved vinduet af bilen...

Hun blev virkelig bange, altså virkelig ligbleg i ansigtet åbnede døren og skreg at det ikke var sjovt overhovedet ikke sjovt og smækkede døren i førend jeg kunne nå at sige eller gøre noget og ignorede mig mens hun gik videre med at gøre klar...

Nu sidder jeg her lige ved at stortude da hun er min første veninde efter mange år uden og aner ikke helt hvad jeg skal gøre...

jeg har skrevet undskyld til hende og at det ikke var min mening at gøre hende så bange...

jeg ville jo bare lave sjov... min egen reaktion ville have været shit der blev jeg bange og så skraldgrine af det... også selvom jeg har ting i bagagen der involverer slemme ting med mennesker der dukker op ud af ingenting...

Så nogen gode ideer til hvordan jeg lige griber det her an???

vil gerne undskylde men vil heller ikke kvæle hende i at jeg panikker og konstant går og siger det....

Jeg synes det er lige voldsomt meget at du nærmest skal kravle på knæ og be om tilgivelse. Man skulle tro du var bakket hen over hendes hund. 

Ja du lavede lidt sjov, hun fik et stort chok(ret voldsom reaktion må jeg indrømme) og du har sagt undskyld og du ved du ikke skal gøre det igen. 

Jeg synes ikke at du skal til at give hende alt muligt, hvorfor? Du har sagt undskyld. Det var et uheld, og hvis hun reagerer og bliver så sur over det, så tænker jeg lidt; What?? 

Jeg ville vente lidt, og ser om hun svarer, og så ellers skrive igen eller gå hen til hende. 

Synes hun opfører sig lidt barnligt omkring det(ellers skal der være en god grund til at hun ikke kan li at blive forskrækket)

Men jeg ville ikke sidde og finde på alt muligt at give/lave til hende, fordi jeg havde sagt bøh for sjov. 

Anmeld

3. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Arrr det er jo lige min humor det der! Syntes hun overdriver helt vildt, og håber godt nok hurtigt hun bliver god igen!

For mange år siden, kom jeg gående en meget mørk aften på en lidt skummel gade, sammen med min ven som var bøsse, pludselig kom der en op og tog fat i min skulder, og siger gi mig alle dine penge, med forvrænger stemme. Uden at tænke over det, vender jeg mig om og hammer fyren alt hva jeg ka med en knydtnæve lige på skulder, så han næsten vældter omkuld. Det var så en af min kamaradter der havde sneget sig ind på os, for at gøre os forskrækket. Og selvom jeg lige blev sur lige der, var jeg flad af grin, da jeg opdagede hvem det var! Vh stine

Anmeld

3. marts 2014

Frk.S

Mon ikke hun bliver god igen når hun er kommet sig over chokket.

Synes det er lidt voldsomt at skulle give kort og gaver for en spøg.

Anmeld

4. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg nåede aldrig at få sendt en MMS med kortet

Hun skrev her til morgen at hun var blevet chokeret og sur som følge af chokket men ikke var sur mere

Og at jeg fremadrettet gerne må lave små forskrækkelser men ikke på den måde mere

Lad os se om 10 år om hun så ikke bare griner af det

jeg bliver meget underdanig og krybende når jeg gør nogen ked af det eller sure... dårlig vane fra en dårlig barndom...

Anmeld

4. marts 2014

Sarita Thomasardóttir

Ej det er jeg ked af at høre 

Det kan være at hun har haft en skidt morgen eller en dårlig nat?

Du har tydeligvis ikke haft nogen dårlige intensioner med din akt, og det ved hun sikkert godt, da du har skrevet til hende. 

Mit bud ville være at give hende lidt plads til at komme sig, og derefter invitere hende til en kop kaffe/te og en god snak. 

Det lydder ikke som om at det er blomster eller kage hun har brug for, men hellere en veninde, hvilket du tydeligvis er 

Anmeld

4. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Sarita Thomasardóttir skriver:

Ej det er jeg ked af at høre 

Det kan være at hun har haft en skidt morgen eller en dårlig nat?

Du har tydeligvis ikke haft nogen dårlige intensioner med din akt, og det ved hun sikkert godt, da du har skrevet til hende. 

Mit bud ville være at give hende lidt plads til at komme sig, og derefter invitere hende til en kop kaffe/te og en god snak. 

Det lydder ikke som om at det er blomster eller kage hun har brug for, men hellere en veninde, hvilket du tydeligvis er 

tihi ja opdaterede den lige med at hun skrev her til morgen at hun var kommet sig oven på chokket

Anmeld

4. marts 2014

Sarita Thomasardóttir

Wampires skriver:

tihi ja opdaterede den lige med at hun skrev her til morgen at hun var kommet sig oven på chokket

Åh hvor dejligt 

Anmeld

4. marts 2014

*Mor Til Albert*

Jeg tænker, at en seriøs undskyldning må være nok. Ja, du har kvajet dig, men det behøver der vel ikke at komme både kage, kurve osv. ud af. (Ikke at I andres foreslag er noller, slet ikke)

Jeg tænker bare, at en "Det må du sgu undskylde! Jeg havde ikke regnet med, at du ville reagere sådan" må være nok.

Håber at det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.