lavet en bommert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Morigen skriver:

Hvad med google translate

tihi ja håber bare det rent faktisk er det der står

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Wampires

AnjaM skriver:

Så kunne du lave en lille frugtkurv

Ellers så tror jeg ikke du skal gøre så meget mere. Du har skrevet undskyld - hun skal nok lige komme sig over chokket.

Jeg kunne i øvrigt have fundet på det samme

rart at jeg ikke er alene i at gøre det...

men har bare ikke penge at bruge på noget ekstra hvis jeg gerne vil se min mor i denne måned

Anmeld

3. marts 2014

Wampires

LMX skriver:

Det er svært på kurdisk da det jo er krimskrams for os danskere.. Helt andre tegn 

lige præcis...

håber bare at Google Translate har skevet det rigtige denne gang

Anmeld

3. marts 2014

tine1985

Hvis hun er på kur kan du lave nogle lækre dadelkugler til hende. De er udelukkende sødet med dadler, så det er en "sund" godte, hvis man kan sige det sådan

Jeg linker lige til en grundopskrift. Jeg kan varmt anbefale varianten med en spiseske kakaopulver (altså ren kakao som man bruger i bagning), og så rul kuglerne i kokosmel til sidst. Husk at de bliver lækrest hvis de får et par timer på køl inden de serveres

Grundopskrift - dadelkugler

Anmeld

3. marts 2014

tarkoflen

Jeg er med på at skrive et sødt kort til hende, fortælle hende hvor ked af det du er over at du gjorde hende så bange og så gå op og aflevere det til hende sammen med et stort kram

Jeg kunne også have fundet på det samme

Anmeld

3. marts 2014

Wampires

Dette er resultatet:

Har lavet den i virkeligheden i flere lag selve blomsten og så via paint skrevet

Kæresten mener at det måske bare vil gøre tingene værre hvis jeg giver hende den da hun måske vil synes jeg er mærkelig???

Nogen herinde med en veninde der kunne give et hint om det er mærkeligt at gøre???

Jeg bliver snar 31 og hun er lige blevet 26...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2014

oktober2014

Jeg synes godt nok at hendes reaktion er meget voldsom, hvis du har sagt undskyld, og gjort klart at det var for sjovt 

Men ellers må vi da håbe hun tager undskyld til sig efter kortet, det er noget af en undskyldning, sådan en har jeg aldrig fået af mine veninder 

Anmeld

3. marts 2014

Rockertand

Wampires skriver:

Ja det kan man vist roligt sige jeg har

Jeg har en veninde der bor i samme opgang og da jeg var nede med skrald så jeg hende sidde i sin bil og være ved at gøre klar til at køre...

Jeg tænkte at jeg ville lave lidt sjov med hende da hun ikke havde set mig og hoppede hen ved vinduet af bilen...

Hun blev virkelig bange, altså virkelig ligbleg i ansigtet åbnede døren og skreg at det ikke var sjovt overhovedet ikke sjovt og smækkede døren i førend jeg kunne nå at sige eller gøre noget og ignorede mig mens hun gik videre med at gøre klar...

Nu sidder jeg her lige ved at stortude da hun er min første veninde efter mange år uden og aner ikke helt hvad jeg skal gøre...

jeg har skrevet undskyld til hende og at det ikke var min mening at gøre hende så bange...

jeg ville jo bare lave sjov... min egen reaktion ville have været shit der blev jeg bange og så skraldgrine af det... også selvom jeg har ting i bagagen der involverer slemme ting med mennesker der dukker op ud af ingenting...

Så nogen gode ideer til hvordan jeg lige griber det her an???

vil gerne undskylde men vil heller ikke kvæle hende i at jeg panikker og konstant går og siger det....

Personligt synes jeg, at du overreagerer, du forsøgte at lave sjov, det mislykkedes, du har sagt undskyld - og så er den altså bare ikke længere. Giv hende da noget fred til lige at sluge oplevelsen, så skal hun nok blive god igen.
Jeg synes, at kortet er lidt for meget, og det siger jo ikke andet end en velment undskyldning, som hun har fået.

Anmeld

3. marts 2014

Carina:-)

Åh din stakkel .

Det der kunne jeg sagtens have fundet på ,og de fleste ville have synetes det var skægt.

Hun blev bange,men mon ikke hun falder ned igen og kan se at du bare ville lave sjov 

Anmeld

3. marts 2014

Chris86

Synes ik der burde gøres andet end det undskyld hun har fået?
Ville selv finde det "plat" med andet udover en alm undskyldning. MEN ville så heller aldrig reagere som hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.