J85 skriver:
Altså mit det har begge gange sat sig ved navlen og bagved navlen ca. 2-3 cm ind. De håber de denne gang har fået det hele med ud 
Jeg har rigtig mange menstruationssmerter, nogen gange har jeg svært ved at komme ud af sengen fordi jeg har så ondt. Jeg har egentlig altid haft mange smerter ved menstruation, har bare altid tænkt at det kunne være en sygdom jeg havde som gjorde det 
Ved du hvor dit sidder? 
Jeg har også altid haft en smule ondt, men ikke noget jeg tænkte der var værre end så mange andre. Men efter jeg smed P-pillerne for et år siden, har mine smerter bare taget mere og mere til. Så nu vil vi ikke vente på at graviditeten sker naturligt, nu har vi valgt at tage imod tilbuddet om behandling.
Mit sidder ved min Tarm
Hvor lækkert det så lige er hehe. Men det gør simpelthen at det er en kæmpe pinsel hver gang jeg skal af med afføring når jeg har min menstruation. Sidst jeg havde menstruation sad jeg på toilettet i 40-45 minutter og skreg af smerter. Kunne intet. Kunne ikke komme af med noget fordi det gjorde så ondt og kunne ikke forlade toilettet heller. Har aldrig prøvet noget så smertefuldt.
Så håber ikke at det er det jeg har at se frem til igen næste gang jeg skal have min menstruation, at det er lige så slemt som sidst.
Anmeld