Endometriose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.754 visninger
23 svar
4 synes godt om
28. februar 2014

HeidiJo

Hej alle. Jeg er ny her, men vil lige høre om der er nogen der har erfaringer mht. endometriose. Jeg lider nemlig af endometriose og er derfor henvist til behandling for barnløshed. Er der nogen der er i samme båd som mig og som vil dele deres erfaringer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Fam. Madsen

hej 

og velkommen til. 

jeg har selv endometriodes

heldigvis nåde jeg ikke i behandling, da jeg blev gravids på natrulig måde

den da jeg var til samtale om det, blev jeg skannet og der gemte sig en lille baby

håber du finder nogen som har prøvet det, så du kan få en masse gode svare på dine spørgsmål

Anmeld

28. februar 2014

HeidiJo

Dejligt! 

Havde du også mange smerter pga. endometriosen? Jeg har specielt mange den første dag i min menstruations cyklus. 

Anmeld

28. februar 2014

Fam. Madsen

ja det havde jeg indtil jeg fik homonsprial op. 

får du noget for smerter

Anmeld

28. februar 2014

HeidiJo

Nej det gør jeg ikke.. Min gynækolog sagde at behandling var P-piller, og det er ikke lige aktuelt for mit vedkommende lige p.t 

Men må sige at mine smerter er tiltagende og de er så smertefulde at jeg frygter helt at skulle føde engang (forhåbentlig)

Anmeld

28. februar 2014

Fam. Madsen

HeidiJo skriver:

Nej det gør jeg ikke.. Min gynækolog sagde at behandling var P-piller, og det er ikke lige aktuelt for mit vedkommende lige p.t 

Men må sige at mine smerter er tiltagende og de er så smertefulde at jeg frygter helt at skulle føde engang (forhåbentlig)

under begge mine graviditeter havde jeg ikke ondt på noget tidspunkt det var simpelhen som om jeg ikke havde endometriodes. og har hørt andre sige det samme

så glæd dig. 

det er et helved og have ondt

Anmeld

28. februar 2014

tarkoflen

Jeg har endo og har fået en dejligt lille pige med god hjælp fra Skejby

Hvis du har nogle spørgsmål så spørg endelig

Og sidst men ikke mindst, velkommen til

Anmeld

28. februar 2014

Lykke:)

HeidiJo skriver:

Hej alle. Jeg er ny her, men vil lige høre om der er nogen der har erfaringer mht. endometriose. Jeg lider nemlig af endometriose og er derfor henvist til behandling for barnløshed. Er der nogen der er i samme båd som mig og som vil dele deres erfaringer? 

Velkommen til

Jeg har også endometriose.. Jeg nåede aldrig behandling da jeg ikke var klar til det mentalt. Men så blev jeg naturligt gravid!

Anmeld

28. februar 2014

HeidiJo

tarkoflen skriver:

Jeg har endo og har fået en dejligt lille pige med god hjælp fra Skejby

Hvis du har nogle spørgsmål så spørg endelig

Og sidst men ikke mindst, velkommen til

Tak for alle velkomsterne 

Må jeg spørge hvilken hjælp du modtog fra Skejby? 

Jeg er blevet tilbudt den mildeste form - inseminering. 

Anmeld

28. februar 2014

J85

Velkommen til!

Jeg har endometriose. Skal til 2. lægesamtale i næste uge og finde ud/snakke om hvad/hvilket forløb vi skal igennem for barnløshed.

Er blevet opereret for mit to gange nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.