Venteposition :-/ dårlig timing.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nå, så kom mens idag. S***** også!!! 

For en lille julenisse i stedetfor så. Pyyyyh, 7. Cyklus here we come. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

cwl

Mor11 skriver:

Øv øv for næste måned.

Anmeld

2. marts 2014

CH2012

Mor11 skriver:

Øv osse....! Jeg blev fandme også skuffet da jeg fik min menstruation. Har sat mig for at fokusere på andre ting, såsom vægttab og træning. Ellers føler jeg, at jeg snart ikk kan mere.... Vi har prøvet lige over et år nu 

Anmeld

2. marts 2014

mpr

Mor11 skriver:

Jaaa. Så nåede vi testdag (enten idag eller i morgen). Testen var negativ i morges men ingen tegn på mens. Er generelt bare irriteret lige nu.  Skal til firmatamtam i aften og ville bare SÅ gerne vide om jeg er købt eller solgt inden jeg skal afsted. Ville have frygtelig samvittighed hvis jeg drikker og så er gravid alligevel  Og hvis jeg intet drikker vil alle stille spørgsmål med det samme, da de ved vi er igang med at lave en lille bebs. Æv æv æv.

Har i øvrigt stadig ømme/tunge dutter, igår troede jeg ligefrem der løb mælk fordi det føltes præcis som nedløb til amning. 

For to bittesmå streger i eftermiddag eller en mens inden i aften. (Selvom det nok er urealistisk) 

Hvis de ved i er i gang med at lave en bebs hvorfor skulle de så hæve øjenbryn over det eller mistænke noget ?  

Jeg personligt har ikke rørt alkohol siden vi begyndte at prøve så sådan er det bare

Anmeld

2. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Chel1992 skriver:

Hvis de ved i er i gang med at lave en bebs hvorfor skulle de så hæve øjenbryn over det eller mistænke noget ?  

Jeg personligt har ikke rørt alkohol siden vi begyndte at prøve så sådan er det bare

Fordi jeg ikke har lyst til at indvie dem i hele processen. det er heller ikk meningen at de skal følge vores forsøg, men havde en sa i november og jeg er nødt til at fortælle det med det samme, så derfor vidste alle besked og derfor ved de jo så at vi prøver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.