Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaa. Så nåede vi testdag (enten idag eller i morgen). Testen var negativ i morges men ingen tegn på mens. Er generelt bare irriteret lige nu. Skal til firmatamtam i aften og ville bare SÅ gerne vide om jeg er købt eller solgt inden jeg skal afsted. Ville have frygtelig samvittighed hvis jeg drikker og så er gravid alligevel Og hvis jeg intet drikker vil alle stille spørgsmål med det samme, da de ved vi er igang med at lave en lille bebs. Æv æv æv.
Har i øvrigt stadig ømme/tunge dutter, igår troede jeg ligefrem der løb mælk fordi det føltes præcis som nedløb til amning.
For to bittesmå streger i eftermiddag eller en mens inden i aften. (Selvom det nok er urealistisk)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor11 skriver: Jaaa. Så nåede vi testdag (enten idag eller i morgen). Testen var negativ i morges men ingen tegn på mens. Er generelt bare irriteret lige nu. Skal til firmatamtam i aften og ville bare SÅ gerne vide om jeg er købt eller solgt inden jeg skal afsted. Ville have frygtelig samvittighed hvis jeg drikker og så er gravid alligevel Og hvis jeg intet drikker vil alle stille spørgsmål med det samme, da de ved vi er igang med at lave en lille bebs. Æv æv æv. Har i øvrigt stadig ømme/tunge dutter, igår troede jeg ligefrem der løb mælk fordi det føltes præcis som nedløb til amning. For to bittesmå streger i eftermiddag eller en mens inden i aften. (Selvom det nok er urealistisk)
Baby modtager intet fra dig de første 6 uger så du kan sagtens tage et glas vin i aften med god samvittighed. Jeg har aldrig testet så tidligt - er en af de kedelige der synes det er okay lige at gå et par dage over tid før man tester og ja troede faktisk første gang man skulle en uge over før man kunne teste (sådan var det jo for min mor og hun var den jeg spurgte ) og sidste gang både røg (for første gang i 7 år typisk)og drak jeg dagen over forventet mens og har ikke haft dårlig samvittighed fordi jeg ved baby intet får fra mig nej fra sin medbragte madpakke.
For at den er der.
Har også hørt hvad Lineog4 skriver. Mener de får næring fra den der blommesæk indtil det bliver via navlesnoren.
Men ellers er det da bare at sige at du hellere vil være på den sikre side, nu hvor de ved at I er i gang. Kender flere der stoppede med at drikke da de tog beslutningen om pb.
Jrg drak også(et glas vin) ca der hvor jeg blev gravid. Og jeg har heller ingen skrubler.
cwl skriver: for den er der
for den er der
Tak
Der er desværre stadig kun en enkelt sørgelig streg
lineog4 skriver: Baby modtager intet fra dig de første 6 uger så du kan sagtens tage et glas vin i aften med god samvittighed. Jeg har aldrig testet så tidligt - er en af de kedelige der synes det er okay lige at gå et par dage over tid før man tester og ja troede faktisk første gang man skulle en uge over før man kunne teste (sådan var det jo for min mor og hun var den jeg spurgte ) og sidste gang både røg (for første gang i 7 år typisk)og drak jeg dagen over forventet mens og har ikke haft dårlig samvittighed fordi jeg ved baby intet får fra mig nej fra sin medbragte madpakke.
Ved det godt, men vil allerhelst være sikker, hvis jeg kunne.
Mor11 skriver: Tak Der er desværre stadig kun en enkelt sørgelig streg
cwl skriver: Øv øv altså
Øv øv altså
Aaargh, stadig ingen tegn på mens overhovedet! Og mine bryster "opfører" sig totalt sært, er ømme og det stikker og jager i dem jævnligt Puuuuh hvor er det træls. Hvis ikk mens er kommet mandag morgen, tester jeg sgu igen igen igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128