Gå i byen hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

Pcokate

Rosa-Sofia skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer. Her er jeg egentlig lidt stolt af, at vi for det meste har holdt liv i kærligheden efter vores søn kom til. Men vi er begyndt at tænke, at det meget har været kæresteferier, spaophold og filmaftener med god mad og popcorn. Vi savner lidt gå-i-byen- halløjet (discotek). Kort historie vi var 24 da vi blev gift og 25 da vi blev forældre, vi havde da kendt hinanden i to år. Så vores tid, hvor vi gik til fest og i byen sammen var ret kort (gjorde det en del hver for sig)

Siden vi blev forældre har vi sammen været i byen to-tre gange. Hvor ofte er i andre afsted?

Lige efter min SA i januar gik vi i byen og festede hjernen ud men ellers ikke siden vi fik barn, da det egentlig ikke siger os noget... 

Tilgengæld elsker vi vores partid, den bruges vare ikke på druk og diskotek

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Zelinasmor

3-4 gange om året. Men er blevet selv nu, så jeg tror det bliver lidt oftere. Jeg er 23 og jeg er ikke færdig med bylivet. Mor eller ej, føler godt jeg kan tillade mig at være ung og fyre den af alligevel 

Anmeld

27. februar 2014

RosSofi

Zelinasmor skriver:

3-4 gange om året. Men er blevet selv nu, så jeg tror det bliver lidt oftere. Jeg er 23 og jeg er ikke færdig med bylivet. Mor eller ej, føler godt jeg kan tillade mig at være ung og fyre den af alligevel 

Nej lige præcis, man bliver ikke bare sådan færdig med bylivet fordi man får børn. Det er også, det jeg har oplevet. Og nægter altså at være en af dem, der står derinde når jeg er 40, så vil hellere bruge vores kæresteaftener på det.

Anmeld

27. februar 2014

Zelinasmor

Rosa-Sofia skriver:

Nej lige præcis, man bliver ikke bare sådan færdig med bylivet fordi man får børn. Det er også, det jeg har oplevet. Og nægter altså at være en af dem, der står derinde når jeg er 40, så vil hellere bruge vores kæresteaftener på det.

Det kan jeg godt forstå! For en dag er det "for sent". Det gør jo ikke en til dårlige forældre bare fordi man tager i byen og giver den gas. Tværtimod. Jeg føler at jeg stadig har min ungdom selvom jeg er alenemor til hverdag. 

Anmeld

27. februar 2014

Leneur

Rosa-Sofia skriver:

Nu er jeg så 40 år og er da færdig med at gå på diskotek men elsker da stadig at komme ud og give lidt gas, danse og hygge mig. Bare sjældent det sker. Det bliver mest i klaser, så som til festival, medhjælperfester og fætter/kusine-træf. Når du/i bliver 40, så er jeg næsten sikker på, i også kommer ud i byen en gang imellem stadigvæk...

Anmeld

27. februar 2014

modesty

Rosa-Sofia skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer. Her er jeg egentlig lidt stolt af, at vi for det meste har holdt liv i kærligheden efter vores søn kom til. Men vi er begyndt at tænke, at det meget har været kæresteferier, spaophold og filmaftener med god mad og popcorn. Vi savner lidt gå-i-byen- halløjet (discotek). Kort historie vi var 24 da vi blev gift og 25 da vi blev forældre, vi havde da kendt hinanden i to år. Så vores tid, hvor vi gik til fest og i byen sammen var ret kort (gjorde det en del hver for sig)

Siden vi blev forældre har vi sammen været i byen to-tre gange. Hvor ofte er i andre afsted?

Nu er min mand afholdsmand, så vi går ikke i byen-byen sammen, men vi arbejder i samme branche, så vi går til branchefester, receptioner og julefrokoster sammen (hvor min mand typisk går hjem ved 24-1-tiden når folk begynder at blive dumme at høre på ;-) 

Det har vi vel gjort cirka, hmm... 4-5 gange siden vores søn blev født (han er 2,4 år). 

Anmeld

27. februar 2014

Muffinmus

Hmm....vi går ikke i byen vi tager i  biffen, cafe og ud og spise osv...voksen ting ej, min mand har da været i byen 4-5 gange de sidste 3-5 år vil jeg tro i alt, så ikke ofte. Hellere bare afsted med en kammerat, spille lidt pool og tage hjem igen kl 23 så man er frisk til en ny dag som frisk og legeklar forælder.

har ikke været på bytur siden 2006, på min polterabend og synes de fulde folk er frygtelige at være i nærheden af faktisk. Elskede det engang naturligvis og festede til omkring de 24, men behovet for at drikke mig fuld og te mig tosset sammen med de 18-25 årige er der ikke mere. Heldigvis. Savner at danse og have mere veninde hygge, men det er det eneste.

Anmeld

27. februar 2014

bøllen

Desværre ALT ALT for sjældent. Stort set aldrig da pasning til ungerne er en mangelvare  Vi har aldrig kæreste tid. Kan tælles på 1 hånd. Vi har i de sidste 13 år  ( med børn ) har 2 overnatninger alene i sommers

Anmeld

28. februar 2014

Clisolka

Rosa-Sofia skriver:

Siden jeg blev mor for 3½ år siden, har jeg været ude og blive luftet 2 gange 

Jeg savner i den grad ikke diskotek-livet - det er fortid for vores vedkommende  En kærestetur? Det kunne være hyggeligt, men vi savner det egentlig ikke. Jeg har en kæreste der er bedst tilpas herhjemme, og det er jeg egentlig også - og så er det begrænset hvor mange der kan passe vores børn 

Anmeld

28. februar 2014

modesty

Nu er min mand afholdsmand, så vi går ikke i byen-byen sammen, men vi arbejder i samme branche, så vi går til branchefester, receptioner og julefrokoster sammen (hvor min mand typisk går hjem ved 24-1-tiden når folk begynder at blive dumme at høre på ;-) 

Det har vi vel gjort cirka, hmm... 4-5 gange siden vores søn blev født (han er 2,4 år). 

Hov, må hellere lige notere at vores søn ikke er blevet passet med overnatning før han var halvandet - så det svarer vel til en gang hver/hver anden måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.