Gå i byen hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
21 svar
3 synes godt om
27. februar 2014

RosSofi

Jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer. Her er jeg egentlig lidt stolt af, at vi for det meste har holdt liv i kærligheden efter vores søn kom til. Men vi er begyndt at tænke, at det meget har været kæresteferier, spaophold og filmaftener med god mad og popcorn. Vi savner lidt gå-i-byen- halløjet (discotek). Kort historie vi var 24 da vi blev gift og 25 da vi blev forældre, vi havde da kendt hinanden i to år. Så vores tid, hvor vi gik til fest og i byen sammen var ret kort (gjorde det en del hver for sig)

Siden vi blev forældre har vi sammen været i byen to-tre gange. Hvor ofte er i andre afsted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

miss freja

Vi er max i byen en gang om året, nok også lidt mindre end det, så her er det ikke vildt.  Men jeg kender godt det med,  at man ikke synes man kommer nok ud

Anmeld

27. februar 2014

MorDk

Rosa-Sofia skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaringer. Her er jeg egentlig lidt stolt af, at vi for det meste har holdt liv i kærligheden efter vores søn kom til. Men vi er begyndt at tænke, at det meget har været kæresteferier, spaophold og filmaftener med god mad og popcorn. Vi savner lidt gå-i-byen- halløjet (discotek). Kort historie vi var 24 da vi blev gift og 25 da vi blev forældre, vi havde da kendt hinanden i to år. Så vores tid, hvor vi gik til fest og i byen sammen var ret kort (gjorde det en del hver for sig)

Siden vi blev forældre har vi sammen været i byen to-tre gange. Hvor ofte er i andre afsted?

Jeg går aldrig i byen... det gør min kæreste heller ikke. Sidst jeg var i byen og drikke mig fuld + danse natten lang hmm... det må være knapt 2½ år siden... 3 år måske. Har ikke behovet. Kan godt lide at gå på café og tage ud og spise. Men det der byræs siger mig ikke rigtig noget faktisk. 

Anmeld

27. februar 2014

LRJ

vi er i byen næsten hver anden weekend, både fredag og Lørdag, og sådan har det været i de 2 år vi har været sammen
Har et barn fra tidligere , som er ved sin far hver anden weekend

Anmeld

27. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

tror vi er i byen sammen 3-4gange om året maks. Ellers er det hver for sig. Har det svært med at vores søn skal passes "bare" for at vi kan komme i byen uden særlig anledning  

Anmeld

27. februar 2014

*Pingvinen*

Vi har været gift i 15 år i år. Vi har 3 drenge på 10, 14 og 16 år og da vi var unge og gå de små børn, gik vi i byen ca hver måned - selvfølgelig i perioder. Nu går vi i byen et par gange om året.

Anmeld

27. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Rosa-Sofia skriver:

Min søn er dog kun 5mdr, men jeg har ingen planere om han skal passes foreløbig udover at jeg er tvunget til det her til august da min kusine skal giftes, og det er børnefrit

Anmeld

27. februar 2014

B&J

jaaa her går vi ikke i byen det stoppede hos mig da jeg var 16 savner det slet ikke...

Anmeld

27. februar 2014

MomInTheMaking

Rosa-Sofia skriver:

Min datter er 2½ og jeg har været i byen 3 gange siden hun blev født. Så har jeg været til et par privat fester og haft nogen kæreste aftner, men ellers ikke. Min kæreste har nok været lidt mere afsted, men ikke meget. Jeg har ikke savnet det, men jeg har så heller ikke været den vilde gå-i-byen-type.

Anmeld

27. februar 2014

RosSofi

Har også været til et hav af veninde aftener med hvidvin og dans derhjemme. Men savner lidt at gå i byen med kæresten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.