Et lille klap på skulderen til sig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

oktober2014

hekran skriver:

Jeg klapper mig selv på skulderen for at kolde hovedet koldt i dag og for at være den rolige, da min mand pludselig bliver kørt på sygehuset af ambulancen. Vi har fire børn, der havde brug for mig og brug for at vide, at alt var okey.
Han er kommet hjem igen og alt er godt igen, men jeg kan mærke, at det sidder i mig endnu. Sikke en dag. Vi glæder os bare til at putte børnene og holde om hinanden
Man får pludselig overskud, når den anden er sat ude af funktion.

Det er virkelig flot af dig, men ej hvor skrækkeligt! Hvad skete der med ham? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

hekran

oktober2014 skriver:

Det er virkelig flot af dig, men ej hvor skrækkeligt! Hvad skete der med ham? 

Han fik pludselig voldsom hovedpine bag det ene øje og var ved at besvime. Han var så vag, at han ikke kunne sidde, stå eller noget lignende. Han kan ikke huske noget efterfølgende. Han var så bleg og græmmede og ømmede sig over hovedet, så jeg ringede til lægen, som hurtigt fik tilkaldt en ambulance, da han mistænkte en blodprop.

Han blev tjekket godt igennem på sygehuset og er efterfølgende kommet hjem. De regner med, at han har haft et pludseligt og voldsomt migræneanfald. Han har ellers aldrig døjet med migræne.

Det var en voldsom oplevelse, men alle har det godt og han har sovet siden han kom hjem. Skulle det ske en anden gang, så ved vi, at alt er ok, og at han 'kun' har et anfald

Anmeld

27. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Humm jeg vil gerne gi mig selv et kæmpe skulderklap for min tosset dag i går der startede skidt, men som endte rigtig hyggeligt.

Sku på it kursus pga mit arbejde. Jeg er en dør til it. Startede med at køre hjemmefra i god tid, og endte med at fare totalt vildt, da min gps viste mig på afveje 

Da jeg så ankom til kususstedet hang mine legings fast i et armlæn, så de revnede lige under min balde, hvilket vi alle fik et godt grin over ( jeg kendte kun 2 ud af de 15 andre deltager) 

Til gengæld var jeg pisse god til kurset, hvilket jeg er lidt stolt over.

Kommer hjem og henter unger, og får thea's bedste veninde med hjem, da vi fik lavet en spontan aftale om overnatning. Vildt hyggeligt! 

I dag har jeg simpelhen haft mig tid, hvilket ik sker så tit! Så jeg er blevet klippet og farvet, lavet lækker middag og er lige kommet hjem efter en tur i biffen, med min søster og veninde. Syntes det er godt klaret på 2 dage... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.