Et lille klap på skulderen til sig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
12 svar
25 synes godt om
27. februar 2014

oktober2014

Godformiddag/eftermiddag? de damer 

Jeg synes der går så mange ''negative'' og triste debatter i omløb, så jeg ville lige oprette en debat om at give sig selv et ordenligt skulderklap!

Jeg har i dag brugt hele min dag på Steno diabetes center til mit første graviditetstjek, da jeg lå riiigtig højt med min type 1 diabetes (over 13 i gennemsnitsblodsukker), men på 3 måneder er det faldet til 7,8 nu - hold kæft jeg er sej 

Udover det, er jeg SÅ træt af at have gæld at jeg nu har kontaktet alle de kreditorer jeg har (som jeg nu kan huske.....) og skrevet en lang mail til dem, i håb om at få styr på det...  Ellers kører det!!

Hvad med jer... Hvad har i givet jer selv et skulderklap for, her for nylig??  spred noget glæde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

wamse

Jeg har godt nok ikke lagt mærke til negative eller triste debatter, men vil klappe mig selv på skulderen alligevel

- jeg har tabt 15 kg siden i sommers
- jeg klarer mig okay på trods af alt den modstand, der har været
- jeg kan finde ud af at række hånden frem, når jeg har brug for hjælp
- jeg er bare skide god til at være mig

det var vist det klapperi for nu

Anmeld

27. februar 2014

oktober2014

wamse skriver:

Jeg har godt nok ikke lagt mærke til negative eller triste debatter, men vil klappe mig selv på skulderen alligevel

- jeg har tabt 15 kg siden i sommers
- jeg klarer mig okay på trods af alt den modstand, der har været
- jeg kan finde ud af at række hånden frem, når jeg har brug for hjælp
- jeg er bare skide god til at være mig

det var vist det klapperi for nu

Synes bare jeg var faldet over et par stykker, men skide godt  Det altid godt at være god til at være sig selv 

Anmeld

27. februar 2014

M (:

oktober2014 skriver:

Godformiddag/eftermiddag? de damer 

Jeg synes der går så mange ''negative'' og triste debatter i omløb, så jeg ville lige oprette en debat om at give sig selv et ordenligt skulderklap!

Jeg har i dag brugt hele min dag på Steno diabetes center til mit første graviditetstjek, da jeg lå riiigtig højt med min type 1 diabetes (over 13 i gennemsnitsblodsukker), men på 3 måneder er det faldet til 7,8 nu - hold kæft jeg er sej 

Udover det, er jeg SÅ træt af at have gæld at jeg nu har kontaktet alle de kreditorer jeg har (som jeg nu kan huske.....) og skrevet en lang mail til dem, i håb om at få styr på det...  Ellers kører det!!

Hvad med jer... Hvad har i givet jer selv et skulderklap for, her for nylig??  spred noget glæde!

Jeg har indtil videre holdt mit nytårsfortsæt om at holde den gode træningsrytme og træne gennemsnitligt 3-4 gange pr uge (: 

Anmeld

27. februar 2014

Mor til Majbørn

Fedt tråd-ide!

Jeg vil gerne klappe mig selv på skulderen for en afdragsordning jeg fik igennem idag, for at holde vægtstigningen pænere denne gang end sidst, for at huske at holde mig pæn og for rent faktisk at melde mig syg når nu jeg HAR influenza - i stedet for at bukke under for dårlig samvittighed og møde syg op på jobbet

Og så vil jeg lige klappe manden på skulderen for indkaldelsen til 2. jobsamtale

Anmeld

27. februar 2014

Disarobi

Jeg hænger i med at fuldamme min søn på trods af stadige smerter, OG har endelig smidt ammebrikkerne efter 13 uger!!!!!

Mega optur

Anmeld

27. februar 2014

livhemdrup

Et klap til mig selv fik igår 12 i case aflevering på hg. E så stolt af mig selv :-)

beviser er bare at selv om man er alene mor til 4 børn kan det godt lade sig gøre at studere. 

Har fået karakterer i forskellige fag og de lyder på 4 * 12 og 1*7 så jo stolt det er jeg. Specielt når man tænker på det højeste jeg fik i folkeskole var 6 efter den gamle skala. 

Så totalt dagens optur igår. 

Anmeld

27. februar 2014

Loa

livhemdrup skriver:

Et klap til mig selv fik igår 12 i case aflevering på hg. E så stolt af mig selv :-)

beviser er bare at selv om man er alene mor til 4 børn kan det godt lade sig gøre at studere. 

Har fået karakterer i forskellige fag og de lyder på 4 * 12 og 1*7 så jo stolt det er jeg. Specielt når man tænker på det højeste jeg fik i folkeskole var 6 efter den gamle skala. 

Det er fandme også flot gået!!

Anmeld

27. februar 2014

oktober2014

livhemdrup skriver:

Det er virkelig flot!!

Håber jeg klarer mig ligeså godt når det bliver min tur til at starte på HF i 2015

Anmeld

27. februar 2014

hekran

Jeg klapper mig selv på skulderen for at kolde hovedet koldt i dag og for at være den rolige, da min mand pludselig bliver kørt på sygehuset af ambulancen. Vi har fire børn, der havde brug for mig og brug for at vide, at alt var okey.
Han er kommet hjem igen og alt er godt igen, men jeg kan mærke, at det sidder i mig endnu. Sikke en dag. Vi glæder os bare til at putte børnene og holde om hinanden
Man får pludselig overskud, når den anden er sat ude af funktion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.