Hvor gammel var jeres barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

Francisca

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Ville lige høre om hvor gammel jeres barn var første gang i tog på ferie syd på???

var det flaske/eller bryst

& hvorhen i verden i var på ferie

Vi har overvejet at tage på ferie, men er det for tidligt? Han er omkring 7 mdr til den tid.

Er det for tidligt??  

Første gang vi tog sydpå med vores datter var hun 7 måneder. Vi tog til tenerife i 14 dage. Hun fik blandet flaske og grød/mos
Det er den bedste ferie jeg nogensinde har været på.
Det var nemt og skønt at være ude og rejse med hende.
Vi skal samme sted hen igen til december hvor hvor hun er 2 1/2 år og vores nye baby er 3 måneder ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Lotus86

Vi rejste til Thailand i 14 dage da vores søn var 8 måneder, det var så fantastisk en ferie, der var ingen problemer overhovedet, heller ikke under den lange flyvetur.

Jo yngre de er, jo lettere er de at have med

Anmeld

27. februar 2014

Aabye

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Ville lige høre om hvor gammel jeres barn var første gang i tog på ferie syd på???

Vi har overvejet at tage på ferie, men er det for tidligt? Han er omkring 7 mdr til den tid.

Er det for tidligt??  

Vi havde vores ældste dreng med på ferie i Tunesien da han var 15 mdr.. Havde min mor og hendes mand ikke givet os rejsen, så havde vi heller ikke været afsted  

Den lille har endnu ikke været ude og rejse, og han er 15 mdr i dag.. 

Ny bryder jeg mig heller ikke specielt meget om at rejse syd på.. :p Så det har nok også en del at sige.. 

Anmeld

27. februar 2014

Annemette07

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Er det for tidligt??  

Vi skal til Frankrig når vores er 8 mdr. Det er kør-selv ferie og han er flaskebarn :-)

Anmeld

27. februar 2014

lineog4

Dina var 6 mnd da vi første gang kørte til Italien og familiebesøg. Hun var 9 mnd da vi tog til gran canaria. Hun var brystbarn

Liam var 7 mnd da vi tog til Tunesien og 9 mnd telttur til Italien. Han var flaskebarn. 

Linus nåede vist at blive et år før vi tog på telttur til Italien, men det var jo fordi han er født i sommeren... 

Anmeld

27. februar 2014

Liviana

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Er det for tidligt??  

Min datter var 4,5-5,5 måned, da vi var en måned i USA (så måske ikke lige decideret sydpå, men langt væk). Hun blev ammet og turen gik overraskende godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.