Hvor gammel var jeres barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
15 svar
1 synes godt om
27. februar 2014

MelanieH

Hejsa alle 

Ville lige høre om hvor gammel jeres barn var første gang i tog på ferie syd på???

var det flaske/eller bryst

& hvorhen i verden i var på ferie

Vi har overvejet at tage på ferie, men er det for tidligt? Han er omkring 7 mdr til den tid.

Er det for tidligt??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Masig

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Ville lige høre om hvor gammel jeres barn var første gang i tog på ferie syd på???

Vi har overvejet at tage på ferie, men er det for tidligt? Han er omkring 7 mdr til den tid.

Er det for tidligt??  

Vi tager til Frankrig til sommer - første gang vi er på ferie udenlands efter vi fik barn. Til den tid er han 2 år. Sidste sommer var vi på ferie i Jylland (Vi er fra Fyn)... Men vi synes han var for lille til at tage udenlands... Vi kører så derned istedet for at skulle flyve. Tror også alt det med lufthavn osv ville være for voldsomt for ham. Han er lidt sensitiv så det skal der jo også lige tages højde for mht ferie. Men kommer jo også an på barnet, hvor meget det normalt kan klare af stimuli og den slags lidt hektiske situationer... 

Anmeld

27. februar 2014

MorDk

Da min søn var 10 mdr. rejste jeg med min mor til grækenland (Korfu) Det gik rigtig godt. Han blev hverken ammet eller fik flaske.

Anmeld

27. februar 2014

Mor Christa

Da Victor var 2 år - altså sidste sommer - tog vi til Egypten Det var ingen problem. Vi tager måske syd på igen til sommer, og der vil lillesøster være måske 2 måneder. Hun bliver brystbarn hvis jeg ellers får amningen rigtig op at køre

Anmeld

27. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Er det for tidligt??  

Min søn var 2 måneder da vi tog ham på ferie i Tyrkiet. Han var et meget roligt barn så han sov meget : )

Anmeld

27. februar 2014

TbCp

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Er det for tidligt??  

Min søn kom til verden 2 mdr. for tidlig i dec. 2011. Vi var indlagt i 4 mdr.
Kom hjem april 2012 og i sommeren 2012 tog vi begge vores unger med til Frankrig i en uge.
Vi kørte selv og min søn fik flaske.
Han var på det tidspunkt ca. 7 mdr.

At turen blev skrækkelig er en helt anden ting

Anmeld

27. februar 2014

modesty

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Er det for tidligt??  

Vi tog til Nice i 2 uger da min søn var 8 mdr. Flyturen gik forrygende, det var også supernemt dernede (nu valgte vi jo også et ret komfortabelt sted at rejse til). Eneste ulempe var at han fik sin første tand og i den forbindelse blev forkølet, så vi havde en uge med sygdom og dårlige nætter. Det var hårdt, men det kan man jo ikke forudse.

Han var ammebarn.

Anmeld

27. februar 2014

Leneur

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Er det for tidligt??  

Silje var lige knap 10 mdr, da hun var med på Kreta i 14 dage. En rigtig kravlenisse Jeg havde taget rugbrød, leverpostej, havregryn, engangshagesmækker, skumklude og mme med hjemmefra og ellers købte vi os til resten dernede.
Hun elskede det, for det første ikke at have ret meget tøj på. Komme ud at bade, guffe pommesfrites, pasta og is i lange baner og hun kunne tåle varmen og sov som hun skulle.
Jeg synes ikke det er for tidligt men alt med måde..

Anmeld

27. februar 2014

liten-mamma

MelanieH skriver:

Hejsa alle 

Er det for tidligt??  

Vores datter var 5 mdr da vi var på Mallorca  

Hun fik flaske, mos og grød.

Anmeld

27. februar 2014

Autostol.dk

Vores søn er fra sidst i maj 2010.

Sommerferien 2011 var 14 dage i telt i Frankrig - kør-selv-ferie og i efteråret 2011 var vi 3 uger i Thailand.

Der var overhoved ingen problemer. Han var god til, at drikke masser af væske (vand og mælk) og han var faktisk bedre til varmen end mig

Da vi var i Frankrig havde vi et lille badebassin med til stranden og en parasol, som stod henover. Så kunne han sidde derunder og lege. (han kunne ikke gå på det tidspunkt).

Da vi nogle måneder senere var i Thailand - ja der kunne han gå/løbe, så her var det næsten umuligt, at få ham til at sidde stille.

Han havde altid solhat, solcreme og soltøj - så ingen solskoldning ol.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.