Begyndt at græde ved spisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hun har været til de almindelige undersøgelser, men så vidt jeg ved er det ikke blevet tjekket...

Hun har fået flaske siden hun var 1 uge gammel, så ville mene hun er tilvænnet???? 

Så ville jeh få tjekket ørene for en sikkerheds skyld. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Jeg tænker om maden løber for langsomt? Prøv at købe suttehoveder med 2 huller og prøv det af min egen datter var kun 4 uger da vi skiftede sutstr i flaskerne.. Hun skiftede igen da hun var 3 mdr - til 3 huller og igen da hun var 6 mdr til 4 huller - så nogle børn orker bare ikke kæmpe for maden og kunne tyde på hun blir træt og ikke orker sutte mere, når hun har drukket halvdelen? Men at hun jo nok stadig er sulten?

Hmm ja.. du siger noget!

For hun bliver nemlig også meget frustreret ved brystet, hvis jrg prøver at lægge hende til. Der skal hun jo også kæmpe for maden..

Vi skaffer en med flere huller, og prøver det af

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Vi har den samme periode med Oliver på snart 6 mrd herhjemme... Vi er i gang med at skifte til 3 huller, fordi det simpelthen går for langsomt for ham nu. Han bliver lige som TS beskriver det 

Er han sådan ved hvert måltid, eller kan han ligesom min datter, have et enkelt måltid hvor han "er normal"?

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Tænker 8 ugers tigerspring ?

Tryghed tryghed og tryghed , vikl ind og vug..

Det prøver jeg lige at google, for ved faktisk ikke hvad det er

Anmeld

27. februar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Vi gætter jo på at hun kan have mavepine ja. Hun har meget luft i maven, men det har hun hele tiden haft.. jeg har selv haft dårlig mave hver aften i ca. Samme periode. Mon det "smitter" hende igennem mælken? (Jeg malker ud) 

Men det virker bare underligt at det er fint ved nogle måltider. Specielt natmåltidet er der intet..

Hun har fået flaske siden hun var 1 uge, så burde hun være vænnet til den?

Jo hun burde være tilvænnet flasken så, hvis hun har fået den siden hun var 1 uge. Det med om det kan smitte, det ved jeg ikke Spørg din sp omkring det.

Men ja det er mærkeligt at det kun er ved nogle måltider. Ville lige for en sikkerhedsskyld få set på hendes øre. Der er sikkert intet galt, men så kan i udelukke det

Anmeld

27. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Er han sådan ved hvert måltid, eller kan han ligesom min datter, have et enkelt måltid hvor han "er normal"?

Han kan sagtens have 1-2 måltid hvor han ikke brokker sig over flasken 

Anmeld

27. februar 2014

Chris86

Anonym skriver:

Min datter er 7½ uge, og har indtil for  en uges tid siden været meget nem.

Lige bortset fra en hård opstart hvor vi var indlagt i 12 dage fordi hun havde tabt sig. Det viste sig at hun ikke kunne finde ud af at amme, så nu får hun flaske..

Men tilbage til problemet som vi oplever ved de fleste måltider, ikke alle..

Hun melder sig, og jeg varmer en flaske. Hun spiser fint de første 50-75% af flasken med bøvsepauser.. Men så begynder hun at rynke bryn/pande, spytte flasken ud, græde, sutte vildt på flasken igen, rynker bryn/pande igen og hele molevitten starter forfra, hvor vi fortsætter med at tilbyde hende flasken 5-10 gange, hvorefter hun får sut men gør det samme med sutten..

Lige nu spyttede hun også sutten ud, hvorfter hun suttede vildt på sin hånd, fik tilbudt flaske, men overstående forfra igen...

Her til aften tog hele denne episode 5 kvarter, og hun er endelig faldet til ro i skrivende stund..

Det er meget frustrerende, og ind imellem disse perioder, byder hun til tider også ud i vild gråd, hvor vi ligesom ikke kan få kontakt med hende. 

Er der nogle forslag til hvad der kan være galt? 

Lyder lidt som vores den store.. Her hjalp det med nye flasker med ventil!

Anmeld

27. februar 2014

DKTiha

kommer hun af med afføring hverdag ?? hvis ikke, så kan hun godt ha ondt i maven

og ellers ørene, eller sutten på flaskens str.

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jo hun burde være tilvænnet flasken så, hvis hun har fået den siden hun var 1 uge. Det med om det kan smitte, det ved jeg ikke Spørg din sp omkring det.

Men ja det er mærkeligt at det kun er ved nogle måltider. Ville lige for en sikkerhedsskyld få set på hendes øre. Der er sikkert intet galt, men så kan i udelukke det

Ja det får jeg lægen til 

Vi havde en sutteflaske fra Avent (fra en startpakke) liggende, som der var 2 huller i - og de sidste 3 måltider har hun ikke brokket sig 

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Han kan sagtens have 1-2 måltid hvor han ikke brokker sig over flasken 

Vi havde en sutteflaske fra Avent (fra en startpakke) liggende, som der var 2 huller i - og de sidste 3 måltider har hun ikke brokket sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.