1 år, bronkitis og maske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

Mor Christa

Maria&Lukas skriver:

Vi skal bruge den 2 gange om dagen. Det er heldigvis kun et forsøg indtil videre. Så man kan da ha lov at håbe det ikke skal fortsætte.

Ihh! Har bare haft den værste møg dag /: Lukas har jo været hjemme i 2 dage, virkelig hårdt så tæt på termin. Så skulle han have den der maske i morges og han kommer så i vs. De ringer så dernede fra at han har slugt en perle (en af de der store) at de synes jeg skal hente ham fordi han var ked af det og var blevet meget forskrækket og at han skulle være under opsyn heletiden.
Har bare tudet og tudet heledagen, tror mine hormoner driller lidt

Puha de dage er hårde , især når man også er påvirket af alle de hormoner! Det kan sgu være hårdt at være gravid med børn , især når de så er syge eller har en øv dag!! Håber han er nem at putte , så du kan få noget ro i aften!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Lukas&Liam<3

Mor Christa skriver:

Puha de dage er hårde , især når man også er påvirket af alle de hormoner! Det kan sgu være hårdt at være gravid med børn , især når de så er syge eller har en øv dag!! Håber han er nem at putte , så du kan få noget ro i aften!  

Han er heldigvis glad og sig selv selvom han er syg. Så han er jo "nem" nok og blev puttet for 30 min siden uden en lyd

Det hårde ved det er bare at han har så meget krudt i røven og laver så pokkers meget ballade at man skal være over ham konstant

Anmeld

26. februar 2014

Mor Christa

Maria&Lukas skriver:

Han er heldigvis glad og sig selv selvom han er syg. Så han er jo "nem" nok og blev puttet for 30 min siden uden en lyd

Det hårde ved det er bare at han har så meget krudt i røven og laver så pokkers meget ballade at man skal være over ham konstant

Amen to that! Min dreng er også en af dem med konstant krudt i røven!

Anmeld

26. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Både thea på 5 år og alberte på 1 1/2 år har fået maske siden de var ca 11 mdr'er. Thea lærte hurtigt at den hjalp, og ka selv tage den efter behov nu.

Alberte ka godt blive lidt hidsig, men sådan er det jo bare. Færdig bum basta! Vh stine

Anmeld

27. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maria&Lukas skriver:

Det glæder jeg mig til. For det er godt nok noget der skær i hjertet at skulle holde ham sådan fast når han bare skriger.

Vores datter fik den morgen og aften, og så efter behov. VS gav hende den også. I starten skreg hun, men lige pludselig sad hun stille og blev selv god til, at sætte den op til mund/næse.

Håber din dreng hurtig vænner sig til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.