1 år, bronkitis og maske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. februar 2014

Lukas&Liam<3

Er der andre hvis børn der har bronkitis som skal bruge den maske de skal suge medicinen i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

mille25

Maria&Lukas skriver:

Er der andre hvis børn der har bronkitis som skal bruge den maske de skal suge medicinen i?

Min datter bruger. Hun begyndte med det lige inden hun blev et år.

Anmeld

26. februar 2014

Lukas&Liam<3

mille25 skriver:

Min datter bruger. Hun begyndte med det lige inden hun blev et år.

Vænner jeg mig nogensinde til at give ham den? Og gør han?
Hold op en kamp hver gang /: kan næsten ikke klare at skulle gøre det, er så ked af det på hans vegne.

Anmeld

26. februar 2014

mille25

Vænner jeg mig nogensinde til at give ham den? Og gør han?
Hold op en kamp hver gang /: kan næsten ikke klare at skal gøre det, er så ked af det på hans vegne.

Der gik lang tid før min datter vænnede sig til det. Tror der gik 3 måneder før hun sad stille. Den gang hun startede op på masken måtte jeg holde hende fast. Nu sidder hun stille og roligt. Hun bliver 2 år næste måned. Hun skal både have om morgen og om aften. Og så har hun en der skal tages efter behov. Jeg vænnede mig først til det da hun sad stille. Jeg kunne ikke li at jeg skulle holde hende fast.

Vi tæller til 10 når hun får masken. Nu ved at når vi når til 10 så er hun færdig. Hun er vild med at få den i dag. Når hun ser den vil hun have den.

Anmeld

26. februar 2014

Lukas&Liam<3

mille25 skriver:

Der gik lang tid før min datter vænnede sig til det. Tror der gik 3 måneder før hun sad stille. Den gang hun startede op på masken måtte jeg holde hende fast. Nu sidder hun stille og roligt. Hun bliver 2 år næste måned. Hun skal både have om morgen og om aften. Og så har hun en der skal tages efter behov. Jeg vænnede mig først til det da hun sad stille. Jeg kunne ikke li at jeg skulle holde hende fast.

Vi tæller til 10 når hun får masken. Nu ved at når vi når til 10 så er hun færdig. Hun er vild med at få den i dag. Når hun ser den vil hun have den.

Det glæder jeg mig til. For hold op det er hårdt for os begge /:

Anmeld

26. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores datter startede på den da hun var 6 mdr. Hun er nu næsten 5 år og har ikke fået den i 2 år. Det var også en kamp med hende, da vi startede på, at bruge den, men hun vænnede sig til den.

Anmeld

26. februar 2014

Lukas&Liam<3

MoarHvidovre skriver:

Vores datter startede på den da hun var 6 mdr. Hun er nu næsten 5 år og har ikke fået den i 2 år. Det var også en kamp med hende, da vi startede på, at bruge den, men hun vænnede sig til den.

Det glæder jeg mig til. For det er godt nok noget der skær i hjertet at skulle holde ham sådan fast når han bare skriger.

Anmeld

26. februar 2014

mille25

Maria&Lukas skriver:

Det glæder jeg mig til. For hold op det er hårdt for os begge /:

Det er rigtig hårdt. Se frem til at det bliver bedre. det bliver en vane for dem på et tidspunkt.

Anmeld

26. februar 2014

Mor Christa

Min historie er desværre ikke med så meget solskin i - Victor er 3, og har brugt masken siden han var 1 ( dog ikke så meget det sidste år) , men han har desværre ikke vænnet sig til den- det er en kamp hver gang .. Godt at han ikke bruger den ret ofte!

Anmeld

26. februar 2014

Lukas&Liam<3

Mor Christa skriver:

Min historie er desværre ikke med så meget solskin i - Victor er 3, og har brugt masken siden han var 1 ( dog ikke så meget det sidste år) , men han har desværre ikke vænnet sig til den- det er en kamp hver gang .. Godt at han ikke bruger den ret ofte!

Vi skal bruge den 2 gange om dagen. Det er heldigvis kun et forsøg indtil videre. Så man kan da ha lov at håbe det ikke skal fortsætte.

Ihh! Har bare haft den værste møg dag /: Lukas har jo været hjemme i 2 dage, virkelig hårdt så tæt på termin. Så skulle han have den der maske i morges og han kommer så i vs. De ringer så dernede fra at han har slugt en perle (en af de der store) at de synes jeg skal hente ham fordi han var ked af det og var blevet meget forskrækket og at han skulle være under opsyn heletiden.
Har bare tudet og tudet heledagen, tror mine hormoner driller lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.