Hvornår er man enlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

wamse

MKBP skriver:

Øhh - når man ikke er i et forhold, - altså ikke har en kæreste ! Den er vel ikke meget længere ?

//Mette

der altså ret stor forskel på at være single eller enlig forsørger. Selvfølgelig må en enlig forsørger da have en kæreste, hvorfor pokker skulle hun/han ikke det, så længe de ikke overskrider de regler der er omkring det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
wamse skriver:

der altså ret stor forskel på at være single eller enlig forsørger. Selvfølgelig må en enlig forsørger da have en kæreste, hvorfor pokker skulle hun/han ikke det, så længe de ikke overskrider de regler der er omkring det.

Men i ordets forstand er det vel sådan det er tænkt ! Altså for mit vedkomne må folk da selv om hvad de gør, bare de ikke snyder :-)

Anmeld

28. februar 2014

wamse

MKBP skriver:

Men i ordets forstand er det vel sådan det er tænkt ! Altså for mit vedkomne må folk da selv om hvad de gør, bare de ikke snyder :-)

Man kan jo godt være i et forhold uden at snyde

Jeg har da haft en kæreste, men vi snød ikke, og kan ikke se, hvorfor jeg skal miste alt, bare fordi jeg har en kæreste, som i øvrigt boede 80 km fra mig.

Han bidrog på ingen måde til mit husholdning, hentede ikke mit barn i daginst. Så jeg kan ikke se, hvorfor jeg skulle miste mine tillæg

Anmeld

28. februar 2014

stjernehimmel

kesuh skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=bOhxm2U9Hrc kan det være den her fra frederica kommune du tænker på?

Uden at ha set linket så er jeg sikker på det er den ;-) 

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.