Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og idioten sidder sådan cirka her
Det der konfigurer lås og slet nede i hjørnet, hvad sker der hvis du trykker på det?? Låser og sletter du så hans tlf??
https://support.google.com/accounts/answer/3265955?hl=da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Morigen skriver: Det der konfigurer lås og slet nede i hjørnet, hvad sker der hvis du trykker på det?? Låser og sletter du så hans tlf??
Maja_4000 skriver: Så skriver den sådan.. Så vil tro at han får besked før der sker noget
Så skriver den sådan.. Så vil tro at han får besked før der sker noget
Morigen skriver: Det er jo ikke nemt hvis du ikke sidder med enheden Det kunne ellers være fedt hvis du kunne slette den
Det er jo ikke nemt hvis du ikke sidder med enheden Det kunne ellers være fedt hvis du kunne slette den
Her er hvad der er købt ..
(føler sig nørdet)
friis skriver: Her er hvad der er købt .. (føler sig nørdet)
Nej, og har aldrig hørt om det Har lige været inde på noget google-halløj.. Og kan se de her tre enheder.. Den øverste kender jeg ikke noget til og den har været i brug idag.. Så det er sikkert fra den!
Ligemeget - men, jeg har 3 enheder jeg ikke kender noget til?
Maja_4000 skriver: Haha, har du selv haft købt nogle?
Haha, har du selv haft købt nogle?
Nej haha .. Da ikke så mange penge for at snyde i et spil!
Men har spillet det en gang - uden at snyde vel og mærket
Problembarnet skriver: Ligemeget - men, jeg har 3 enheder jeg ikke kender noget til?
Maja_4000 skriver: Det er da for underligt hvis jeg var dig, ville jeg skifte kode for en sikkerheds skyld
Det er da for underligt hvis jeg var dig, ville jeg skifte kode for en sikkerheds skyld
Har jeg lige gjort.. men de er der jo stadig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128