HJÆLP ! Kvittering på noget jeg ikke har købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
43 svar
28 synes godt om
26. februar 2014

Maja_4000

Jeg har lige fået denne kvittering på mail.. Men jeg har intet købt, og har ikke engang spillet installeret

Kan ikke se at beløbet er blevet trukket fra min konto endnu, men hvad fanden gør jeg?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Den er falsk...

Jeg ville kontakte Google Pay og sige det til dem samt videresende mailen...

Men den er falsk...

Det der ordrenummer er fuldkommen hen i vejret...

Kontakt Google og sig det som det er at du ikke har spillet og at du derfor ikke har købt noget til det...

Prøv at holde musen stille henover link uden at trykke og kig på hvad der står nede til venstre på din skærm i en lille hvid boks...

Hvis der ikke står noget med google.com/ et eller andet som det allerførste er det falske links der prøver at franarre dig dine oplysninger...

og tjek om visa nummeret passer med dit kort...

de der 4 cifre der står er de sidste cifre på dit kortnummer...

Anmeld

26. februar 2014

MarianneRubi

Maja_4000 skriver:

Jeg har lige fået denne kvittering på mail.. Men jeg har intet købt, og har ikke engang spillet installeret

Kan ikke se at beløbet er blevet trukket fra min konto endnu, men hvad fanden gør jeg?

Det kan være spam

Ellers må du vente og se om det bliver trukket, og gør det det må du rette henvendelse til det og forklare dem hvordan landet ligger

Du kan nok også nu henvende dig til dem, og forhøre dig om hvad det er ?

Anmeld

26. februar 2014

Maja_4000

Wampires skriver:

Den er falsk...

Jeg ville kontakte Google Pay og sige det til dem samt videresende mailen...

Men den er falsk...

Det der ordrenummer er fuldkommen hen i vejret...

Kontakt Google og sig det som det er at du ikke har spillet og at du derfor ikke har købt noget til det...

Prøv at holde musen stille henover link uden at trykke og kig på hvad der står nede til venstre på din skærm i en lille hvid boks...

Hvis der ikke står noget med google.com/ et eller andet som det allerførste er det falske links der prøver at franarre dig dine oplysninger...

og tjek om visa nummeret passer med dit kort...

de der 4 cifre der står er de sidste cifre på dit kortnummer...

Håber godt nok, men mit visa nr slutter med de tal som står der er det bare et tilfælde så?

Kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer i kontakt med dem, bliver bare ledt hen på alle mulige engelske hjemmesider

Anmeld

26. februar 2014

Maja_4000

MarianneRubi skriver:

Det kan være spam

Ellers må du vente og se om det bliver trukket, og gør det det må du rette henvendelse til det og forklare dem hvordan landet ligger

Du kan nok også nu henvende dig til dem, og forhøre dig om hvad det er ?

Håber godt nok, men mit visa nr slutter med de tal som står der er det bare et tilfælde så?

Kan ikke finde ud af hvordan jeg kommer i kontakt med dem, bliver bare ledt hen på alle mulige engelske hjemmesider

Anmeld

26. februar 2014

Wampires

Google er engelsk derfor er deres sider på engelsk

Giv mig et øjeblik så finder jeg en mailadresse til dig

hvis du vil have hjælp med at oversætte eller skrive så sig til

og det med at tallene passer kan være et tilfælde...

MEN jeg ville under alle omstændigheder lukke kortet og få et nyt samt ændre ALLE passwords de steder kortet har været brugt og sørge for at det ikke er det samme nogen af stederne...

Vi har været udsat for at blive advaret om risikoen for at vores informationer var blevet hacket og derfor ringede vi til banken og sagde det og fik nye kort samt ændret vores passwords alle steder...

Anmeld

26. februar 2014

Maja_4000

Har lige fået en til! Så er det altså 1300kr

Anmeld

26. februar 2014

Wampires

Maja_4000 skriver:

Har lige fået en til! Så er det altså 1300kr

Ring til banken NU og få lukket kortet INDEN det bliver trukket...

Jeg er inde på forummet for Google og skulle til at skrive om der er andre og håber på at der måske er en moderator på der kan hjælpe...

Anmeld

26. februar 2014

stjernehimmel

Vi har prøvet det ved TDC, uden vi havde købt noget... Vi opdagede det så ved at pengene blev trukket.... Du skal skynde dig og ringe i banken og sige de skal afvise hvis der står en til hævning...

Trækker de pengene kan man klage, det er gennem banken...

men super ubehageligt, og banken vil nok spærre jeres kort samt bestille et helt nyt 

Anmeld

26. februar 2014

stjernehimmel

Har i et spil der hedder det nævnte ? Enten på iPad eller mobilen? For er ret sikker på det er diamanter osv i til et app spil?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.