Føler mig herre gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

-Sigrid-

Wish-Baby skriver:

Nå det er da "rart" at vide det ikke kun er mig detr er/har igennem det her.

Er lige rykket ind i klassen efter en fri time, og igen handler snakken om hvem de har knaldet i weekenden og hvor der skal drikkes  Iiiiiih har altså nok i mit eget sex liv behøver altså ikke vide noget om deres 

Altid noget du har et sexliv. Måske du skulle "bolle til huden falder af" og så sige at du har haft sex 45 gange den weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Wish-Baby

-Sigrid- skriver:

Okay, det må da være ret svært at sidde der o.O 

Jeg var 15 da jeg blev "nedlagt" af en 19 årig fyr (måske nok omvendt &nbsp men i dag er vi gift og venter vores 2. barn til august...

Kan helt sikkert følge dig med det der bryllupshalløj, jeg fik af vide at det var ulækkert at jeg gerne ville have et barn mere nu og at jeg skulle slappe af - af mennesker som overhoved ikke kender mig... 

Der er slet ikke nogen der ved noget om vores pb, har slet ikke behov for at dele det med dem, da jeg ved hvad de ville sige 

Anmeld

26. februar 2014

Wish-Baby

-Sigrid- skriver:

Altid noget du har et sexliv. Måske du skulle "bolle til huden falder af" og så sige at du har haft sex 45 gange den weekend 

Hahahaha  Ja det var en mulighed da 

Anmeld

26. februar 2014

-Sigrid-

Wish-Baby skriver:

Der er slet ikke nogen der ved noget om vores pb, har slet ikke behov for at dele det med dem, da jeg ved hvad de ville sige 

Jeg sagde det egentlig også bare fordi de ikke kunne forstå jeg ikke ville med på vogntur til sommer 

Anmeld

26. februar 2014

Wish-Baby

-Sigrid- skriver:

Jeg sagde det egentlig også bare fordi de ikke kunne forstå jeg ikke ville med på vogntur til sommer 

Har slet ikke taget stilling til om jeg vil med  Drikker ikke rigtig og så igen har jeg så lidt tilfælles med dem at jeg slet ikke ville skulle bruge flere dage hvor man ligger i druk sammen med dem til 

Anmeld

26. februar 2014

-Sigrid-

Wish-Baby skriver:

Har slet ikke taget stilling til om jeg vil med  Drikker ikke rigtig og så igen har jeg så lidt tilfælles med dem at jeg slet ikke ville skulle bruge flere dage hvor man ligger i druk sammen med dem til 

Så skal du jo bare lade være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.