Ja i en alder af 23, snart 24 føler jeg mig møj gammel
Sagen er den at jeg er ved at afslutte min HG så skulle gerne blive student til sommer 

Det skal siges jeg lige er flyttet skole pga flytning af personlige årsager, så startede ny skole i januar. Men er den ældste i klassen selv om jeg "kun" er 2 år ældre end den ældste er jeg ved at, ja undskyld mig brække mig over største delen af dem jeg går i klasse med 
Er død træt af at høre om deres druk ture, så har de været sammen med den ene eller den anden, så har hende eller ham gjort det og det, ved godt at sådan var det at være 18-19 år men Iiiiiih guder hvor er det trættende i længen, nå det er det eneste man høre om dag ud og dag ind
Eller ders bagtaler og snakken grimt og forskellige personer i klassen når de forlader lokalet, tænker bare det er en uddannelse vi er igang med, se dog for pokker at blive voksende, selv om jeg godt er klar over det er svært for de fleste i den her klasse
Øer godt klar over jeg er et andet sted i mit liv, da jeg er ældre og vi er igang med PB der hjemme, men for pokker hvor føler man jeg mig ekstremt gammel når jeg er i skolen, snakker så heller ikke rigtig med nogen af dem, da det er utrolig svært at finde noget at snakke om 
Ja kort sagt er død træt af at tage i skole for at jeg faktisk bare passe mig selv, og ved godt at klassen har kendt hinanden næsten 2 år, og der ikke er længe tilbage, men sådan som det køre nu følelses det som om der er en evighed til jeg får min hue 
Nogen der har en ide til hvordan jeg kommer bedst igennem de næste 3 måneder, så jeg kan prøve og finde en lille smugle glæde frem ved at tage i skole om morgenen ??
Anmeld