Ild i håret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Kæmpe kram!!! 

Det gør dig absolut ikke til en dårlig mor! 

Kender godt følelsen - da Victor var baby tabte jeg han også ud af liften og ned på nogle fliser ((( så kender godt følelsen af at føle sig som en dårlig mor, men det er umuligt at undgå uheld ! 

Tak, synes godt nok det slog hårdt den her gang.. Hun har 'selvfølgelig' kommet til skade (og det gjorde hun jo egentlig ikke denne gang, det gør jo ikke ondt i håret - heldigvis) før.. Men jeg føler bare det er 100% min skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg fristet til at sige stakkels dig sikke en grim forskrækkelse og godt der ikke skete mere!!

Det gør dig ikke til en dårlig mor, muligvis bare en mor der fremover sætter lys højere oppe når du er i køkkenet! Lad vær med at slå dig selv i hovedet og vær glad for at det "bare" er håret det er gået ud over

Jeg er SÅ glad for, at det kun er håret! Og er rigtig rigtig glad for at jeg ikke var gået i bad, ud med affald eller lignende, så jeg måske ikke bare kunne smide hvad jeg havde i hænderne.. Tænk hvad der så kunne være sket

Anmeld

25. februar 2014

ESV

Anonym skriver:

Jeg er SÅ glad for, at det kun er håret! Og er rigtig rigtig glad for at jeg ikke var gået i bad, ud med affald eller lignende, så jeg måske ikke bare kunne smide hvad jeg havde i hænderne.. Tænk hvad der så kunne være sket

Lige præcis godt du heldigvis var lige ude i køkkenet!

Da Emilie skulle lære at sidde uden støtte i sin høj stol var jeg dybt bekymret for om de nede i børnehaven nu kunne passe ordenligt på så hun ikke skulle falde ned og slå sig, 1 dag vi pillede bøjlen af stolen derhjemme faldt hun ned med hovedet først, hun fik en bule på str med et hønseæg der var fuldstændig blå og lilla i over en uge og jeg havde det SÅ dårligt med at JEG ikke kunne passe ordenlig på min egen datter.. Så vi har vist alle ting i rygsækken vi ikke er stolte af det gør os heldigvis ikke til dårlige mødre!!

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Lige præcis godt du heldigvis var lige ude i køkkenet!

Da Emilie skulle lære at sidde uden støtte i sin høj stol var jeg dybt bekymret for om de nede i børnehaven nu kunne passe ordenligt på så hun ikke skulle falde ned og slå sig, 1 dag vi pillede bøjlen af stolen derhjemme faldt hun ned med hovedet først, hun fik en bule på str med et hønseæg der var fuldstændig blå og lilla i over en uge og jeg havde det SÅ dårligt med at JEG ikke kunne passe ordenlig på min egen datter.. Så vi har vist alle ting i rygsækken vi ikke er stolte af det gør os heldigvis ikke til dårlige mødre!!

Du har ret, men det er ikke sjovt alligevel er bare glad for at min datter slet ikke er påvirket af det, tror 'bare' hun blev MEGET forskrækket og bange ..

Anmeld

25. februar 2014

charlottekri

Det skal du bestemt ikke være ked af, der vil ske ulykker med vores tumlinger!
Vi havde strømafbrydelse sidst der var storm og så havde jeg tændt stearinlys som jeg satte højt oppe da jeg har en terrorist på snart 18 mdr. Jeg havde ikke lige regnet med at min datter på 6 lige ville se ordentligt på en tegning ved at holde den ind over lyset... Opdager det ved at hun ude i køkkenet lige pludselig råber at det brænder, mens jeg er inde i stuen

Anmeld

25. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har IKKE brug for at blive banket i hovedet..

Min datter på 3 og jeg er ved at lave pandekager.. Hun bærer ting (sukker, marmelade osv.) ind på bordet, mens jeg står i køkkenet og bager pandekagerne..

Pludselig græder hun panisk og siger av.. Jeg skynder mig selvfølgelig derind, og kommer ind til et barn med flammer (!) i håret! for helvede et chok..

Får slukket det med mine hænder, og hun har været i bad.. Det er heldigvis kun håret det er gået ud over!

For helvede hvor jeg føler mig som en dårlig mor! Står bare og tuder over pandekagerne nu, mens far hygger med hende i stuen

Jeg kender godt følelsen.
Da min nevø var omkring 3-4år var vi i svømmehallen, og han skulle kravle op og rutsje ned af vandrutsjebane, og han havde gjort det før, men lige der gled han og hamrede hovedet lige ned i stengulvet. Jeg er aldrig kommet så hurtigt op af et badebassin og jeg havde det så dårligt, fordi han jo var mit ansvar..

Jeg har også set min søster flyve flere meter op i luften på en hoppepude, fordi jeg vendte ryggen til og hun ladede lige på ryggen/nakken. Jeg blev pisse bange.

Man hader når det sker og man giver sig selv skylden, og man passer ekstra godt på næste gang, så det ikke sker igen..

Lad vær med at bank dig selv i hovedet eller kald dig en dårlig mor, vær glad for at der ikke skete mere og at ingen er perfekte og uheld sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.