Ild i håret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
15 svar
1 synes godt om
25. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har IKKE brug for at blive banket i hovedet..

Min datter på 3 og jeg er ved at lave pandekager.. Hun bærer ting (sukker, marmelade osv.) ind på bordet, mens jeg står i køkkenet og bager pandekagerne..

Pludselig græder hun panisk og siger av.. Jeg skynder mig selvfølgelig derind, og kommer ind til et barn med flammer (!) i håret! for helvede et chok..

Får slukket det med mine hænder, og hun har været i bad.. Det er heldigvis kun håret det er gået ud over!

For helvede hvor jeg føler mig som en dårlig mor! Står bare og tuder over pandekagerne nu, mens far hygger med hende i stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Dinsen

vil bestemt ikke banke dig i hovedet, for det er det sidste du har brug for... - selv om der sker ting som dette, så gør det dig bestemt ikke til en dårlig mor...

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

vil bestemt ikke banke dig i hovedet, for det er det sidste du har brug for... - selv om der sker ting som dette, så gør det dig bestemt ikke til en dårlig mor...

Tak, føler mig nu godt nok sådan! Det hjælper nok heller ikke at jeg er gravid, så jeg er i forvejen hormonella

Anmeld

25. februar 2014

MorDk

Hvad skete der??? 

Godt der ik skete hende mere!

Jeg kan godt forstå du blev forskrækket!

Anmeld

25. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Min datter på 3 og jeg er ved at lave pandekager.. Hun bærer ting (sukker, marmelade osv.) ind på bordet, mens jeg står i køkkenet og bager pandekagerne..

Pludselig græder hun panisk og siger av.. Jeg skynder mig selvfølgelig derind, og kommer ind til et barn med flammer (!) i håret! for helvede et chok..

Får slukket det med mine hænder, og hun har været i bad.. Det er heldigvis kun håret det er gået ud over!

For helvede hvor jeg føler mig som en dårlig mor! Står bare og tuder over pandekagerne nu, mens far hygger med hende i stuen

Uheld er UMULIGE at undgå....

Det gør dig ikke til en dårlig mor, selvom det er et chok og en grim oplevelse...

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Hvad skete der??? 

Godt der ik skete hende mere!

Jeg kan godt forstå du blev forskrækket!

Jeg var jo i køkkenet , så jeg så det ikke.. Men vi havde lys på sofabordet, og hun må jo have fået håret ind i det

Anmeld

25. februar 2014

Mor Christa

Kæmpe kram!!! 

Det gør dig absolut ikke til en dårlig mor! 

Kender godt følelsen - da Victor var baby tabte jeg han også ud af liften og ned på nogle fliser ((( så kender godt følelsen af at føle sig som en dårlig mor, men det er umuligt at undgå uheld ! 

Anmeld

25. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Uheld er UMULIGE at undgå....

Det gør dig ikke til en dårlig mor, selvom det er et chok og en grim oplevelse...

Tak, men jeg bebrejder godt nok mig selv! Selvom hun ALTID er forsigtig ved lys, så er hun jo kun tre år..

Anmeld

25. februar 2014

MorDk

Anonym skriver:

Jeg var jo i køkkenet , så jeg så det ikke.. Men vi havde lys på sofabordet, og hun må jo have fået håret ind i det

åhhr ok... 

Anmeld

25. februar 2014

ESV

Anonym skriver:

Jeg fristet til at sige stakkels dig sikke en grim forskrækkelse og godt der ikke skete mere!!

Det gør dig ikke til en dårlig mor, muligvis bare en mor der fremover sætter lys højere oppe når du er i køkkenet! Lad vær med at slå dig selv i hovedet og vær glad for at det "bare" er håret det er gået ud over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.