Er hun væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Kløver

Har også tænkt på hende. Håber det bedste for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

MorDk

24. februar 2014

Trekløver(:

Hende har jeg også tænkt på. Håber det går godt med hende, og at det går fremad men ærlig talt kan jeg godt forstå, hvis hun er blevet skræmt lidt væk, i og med at folk var en anelse hårde ved hende i debatterne

Anmeld

24. februar 2014

Loa

M_V skriver:

Hende har jeg også tænkt på. Håber det går godt med hende, og at det går fremad men ærlig talt kan jeg godt forstå, hvis hun er blevet skræmt lidt væk, i og med at folk var en anelse hårde ved hende i debatterne

Det må man sige.

Men nu kan hun i hvert fald se at vi er nogen der savner hendes "skruk" tråde

Anmeld

24. februar 2014

Trekløver(:

Loa skriver:

Det må man sige.

Men nu kan hun i hvert fald se at vi er nogen der savner hendes "skruk" tråde

Nemlig Kunne godt lide at følge med i hendes indlæg

Anmeld

3. marts 2014

Miss-86

Hvor er I søde alle sammen Hvor er det dejligt, at nogle tænker på en.. Det varmer en del
Jeg er her stadig, har bare holdt lidt pause ..

Men det sidste nye, er at min kæreste siger han ikke er så skræmt mere over tanken om PB - Vi er flyttet i noget større, måske det har hjulpet ham lidt + han har set min veninde's dejlige og nemme søn.. Såå det er godt

Jeg venter stadig tålmodigt, men der er lige en lille ting der skal på plads også har han sagt at vi ser på om vi skal prøve..

Anmeld

3. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Miss-86 skriver:

Hvor er I søde alle sammen Hvor er det dejligt, at nogle tænker på en.. Det varmer en del

Men det sidste nye, er at min kæreste siger han ikke er så skræmt mere over tanken om PB - Vi er flyttet i noget større, måske det har hjulpet ham lidt + han har set min veninde's dejlige og nemme søn.. Såå det er godt

Jeg venter stadig tålmodigt, men der er lige en lille ting der skal på plads også har han sagt at vi ser på om vi skal prøve..

Ej hvor skønt! Det lyder jo ligefrem som om at det bliver inden for en overskuelig fremtid!!  Feeeedt fedt fedt! 

Anmeld

3. marts 2014

Loa

Miss-86 skriver:

Ej hvor godt!

Håber virkelig det bedste for jer!

Anmeld

3. marts 2014

Miss-86

Mor11 skriver:

Ej hvor skønt! Det lyder jo ligefrem som om at det bliver inden for en overskuelig fremtid!!  Feeeedt fedt fedt! 

Det håber jeg at det er
Ihvertfald dejligt, at der kommer lidt positivt fra ham

Anmeld

3. marts 2014

Miss-86

Loa skriver:

Ej hvor godt!

Håber virkelig det bedste for jer!

Tusind tak

Og hvor er det sødt af dig at have oprettet denne tråd, det er da dejligt at folk der ikke kender mig, tænker på mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.