Er hun væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.644 visninger
24 svar
70 synes godt om
24. februar 2014

Loa

Og kan simpelthen ikke huske hendes brugernavn, men det var hende der kæmpede lidt med en kæreste der ikke var klar til børn endnu, og hun vil rigtig gerne selv have børn snart. Og hun fik (desværre) ofte folk på nakken herinde fordi hun skrev nogle "skruk"-tråde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

2721

Ved ikke om hun er væk men hed hun ikke noget i stil med miss-86?

Anmeld

24. februar 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Det må være Miss-86 eller noget i den retning. 

Anmeld

24. februar 2014

M (:

Og kan simpelthen ikke huske hendes brugernavn, men det var hende der kæmpede lidt med en kæreste der ikke var klar til børn endnu, og hun vil rigtig gerne selv have børn snart. Og hun fik (desværre) ofte folk på nakken herinde fordi hun skrev nogle "skruk"-tråde....

Miss-86

Anmeld

24. februar 2014

Loa

Årh ja det er rigtigt, tak skal i have.

Synes bare ikke jeg havde set noget til hende, og håbede da hun havde det godt og der måske skete lidt på baby fronten

Anmeld

24. februar 2014

bøllen

Loa skriver:

Hende tænkte jeg også på den anden dag - husker ikke hvad hun hedder men læste hendes tråde . 

Anmeld

24. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Loa skriver:

Årh ja det er rigtigt, tak skal i have.

Synes bare ikke jeg havde set noget til hende, og håbede da hun havde det godt og der måske skete lidt på baby fronten

Ej hvor sjovt! Jeg tænkte netop på hende igår og lurede lidt på hendes profil, men hun har desværre ikke opdateret omkring dét. Ævbæv, men håber det går fremad for dem

Anmeld

24. februar 2014

Loa

Mor11 skriver:

Ej hvor sjovt! Jeg tænkte netop på hende igår og lurede lidt på hendes profil, men hun har desværre ikke opdateret omkring dét. Ævbæv, men håber det går fremad for dem

Lige præcis.

Synes det var synd hun blev høvlet sådan ned, så det måske har gjort hun ikke ønsker at dele det herinde mere

Anmeld

24. februar 2014

Laulund87

Jeg har også tænkt på hende, men hun skrev jo at hun ikke ville skrive om alt det med skrukhed fordi folk var efter hende. Vildt ærgerligt det skal være sådan

Anmeld

24. februar 2014

VIPpigen

Hende har jeg også tænkt meget på, specielt fordi hun nævnte i et af hendes indlæg at de ville tage den op her i det nye år... Så er bestemt også nysgerrig for både baby-status, og hendes fremtid... Håber hvertfald der snart sker skred i tingene for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.