Mom In The Making skriver:
Hønsene herinde er sgu lidt hårde i filten nogengange.
Kender alt til at være bekymret for børn af bekendte, men det har endnu ikke udviklet sig i en retning hos nogen af dem som ville gøre f.eks. systemet bekymret.
At jeg så ikke er enig i hverken deres livsstil eller opdragelses metoder er jo så en anden snak. Det kan godt være svært at opretholde et venskab når der kommer sådan en ting som børneopdragelse/omsorg på banen, der jo ikke noget der deler vandene som det.
Jeg håber at de modbeviser din frygt, for barnets skyld og hvis ikke er det en god ting at der faktisk er et menneske (dig) i barnets liv som kan sørge for at nogen passer på det.
Synes generelt jeg er god til, netop at se bort fra forskelligheder, og er selv typen som synes der skal meget til. Men der er så meget der advarer og blinker, men må tage afgære hvis min bekymring viser sig at være rigtig. Selvom jeg ikke håber det.
Tak for din hjælp. Synes det er frygteligt at sidder med, for ønsker netop ikke at pege fingre, og at man så bliver kaldt dårlig veninde etc synes jeg ikke var sjovt. Ønsker alt det bedste for min veninde og for den lille ny, når den kommer
Anmeld