Hvad skal jeg gøre ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Hønsene herinde er sgu lidt hårde i filten nogengange.

Kender alt til at være bekymret for børn af bekendte, men det har endnu ikke udviklet sig i en retning hos nogen af dem som ville gøre f.eks. systemet bekymret. 

At jeg så ikke er enig i hverken deres livsstil eller opdragelses metoder er jo så en anden snak. Det kan godt være svært at opretholde et venskab når der kommer sådan en ting som børneopdragelse/omsorg på banen, der jo ikke noget der deler vandene som det.

Jeg håber at de modbeviser din frygt, for barnets skyld og hvis ikke er det en god ting at der faktisk er et menneske (dig) i barnets liv som kan sørge for at nogen passer på det.

Synes generelt jeg er god til, netop at se bort fra forskelligheder, og er selv typen som synes der skal meget til. Men der er så meget der advarer og blinker, men må tage afgære hvis min bekymring viser sig at være rigtig. Selvom jeg ikke håber det.

Tak for din hjælp. Synes det er frygteligt at sidder med, for ønsker netop ikke at pege fingre, og at man så bliver kaldt dårlig veninde etc synes jeg ikke var sjovt. Ønsker alt det bedste for min veninde og for den lille ny, når den kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Der er ikke særlig mange der giver hende en chance. Det virker som at alle har dømt hende på forhånd. 

Giv hende en chance. Se om hun overrasker og bliver en supermor alligevel. Og skulle der dukke ting op som bekymre dig så TAL med hende. 

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Der er ikke særlig mange der giver hende en chance. Det virker som at alle har dømt hende på forhånd. 

Giv hende en chance. Se om hun overrasker og bliver en supermor alligevel. Og skulle der dukke ting op som bekymre dig så TAL med hende. 

Tak for dit svar, har selv kendt hende i over 25 år og fra vi var små, og kender hinandens familier
Jeg håber det bedste, og vil uanset gøre alt jeg kan for at hjælpe dem og hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.