Har det rigtig svært med min veninde og at hun er blevet gravid
Jeg ønsker hende alt det bedste, og samtidig er jeg rigtig bekymret for hende og især den kommende bebs.
Hun er i fast forhold, hvor hun udadtil, glorificerer alt, hendes familie er også sådan. Men hun fortæller ofte, alle de ting hun ikke bryder sig om, brokker sig, og de har intet fysisk kærlighed sammen, ud over hun får ham til at give massage. Hun ønsker intet at gøre for ham, og hun har udnyttet ham, så hun kunne få ønsket om børn opfyldt, og da det først var lykkedes, var hun kold igen.
Den måde hun er overfor ham på, gør jeg er meget bekymret for dem som par, men også som forældre. Ha. Virker utrolig umoden og har ikke styr på noget. Hun har omgået børn hos veninder, og kan ikke forklare hvad det er, men noget gør mig urolig, i måden hun er omkring børn på, og har også set det i forhold til mine egne børn, og især da de var små.
Vi bor alle i en mindre by, hvor mange kender hinanden, og derfor kender hinandens familier osv, og selv andre snakker, og virker dybt bekymrede. Feks noget de fortæller til fælles venner eller familie, som har fortalt det videre. Så det er åbenbart ikke kun mig.
Jeg er så bekymret for bebs, når den ankommer, og ved ikke hvad jeg skal gøre. Det gør mig så ked af det, og håber det nok skal gå, desværre er der et tydeligt mønster i deres familie, hvor bla min veninde følelsesmæssigt selv er blevet svigtet, og de går meget op i alt ser fint ud, udadtil, men rod bag facaden, når man kender dem. Jeg frygter de svigt vil gå videre, da hun allerede nu viser tegn på det
Anmeld