Nedtælling - 4-5 dage igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

CH2012

Mor11 skriver:

Ej øv!   For dig i marts.

Øv, hvor er det forvirrende. Min menstruation er ikk blevet til noget. Der var lige den friske lyserøde blødning i morges, da jeg tørrede mig. Og det var det. Hvis den skal komme - så kom dog.Det andet er forvirrende. Føler også menstruation er på vej. Har også kvalme. Jeg er indstillet på menstruation - så kom dog...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

CH2012

cwl skriver:

Øv øv altså.. Så håber vi at marts er din måned.

Øv, hvor er det forvirrende. Min menstruation er ikk blevet til noget. Der var lige den friske lyserøde blødning i morges, da jeg tørrede mig. Og det var det. Hvis den skal komme - så kom dog.Det andet er forvirrende. Føler også menstruation er på vej. Har også kvalme. Jeg er indstillet på menstruation - så kom dog... 

Anmeld

25. februar 2014

cwl

CH2012 skriver:

for dig. Ved ik om det kan være implantatblødning. Håber for dig.

Anmeld

25. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
CH2012 skriver:

Underligt  Kroppen opfører sig altid sært på de allerdårligste tidspunkter  Håber for dig!!! 

Jeg har gået rundt med ømhed/stikken i brysterne hele dagen samt stikken omkring livmoder/æggestokke hver gang jeg har brugt mavemusklerne (oplevede jeg også ved sidste graviditet) + jeg har haft brug for en madpakke i dobbelt størrelse af hvad jeg plejer, både igår og idag. Er grotesk sulten  Hååååååber på 2 streger meget meget snart! 

Anmeld

25. februar 2014

MarianneRubi

25. februar 2014

CH2012

cwl skriver:

for dig. Ved ik om det kan være implantatblødning. Håber for dig.

Tror bare min krop skal fucke med mig... Er efterhånden godt og grundigt træt af det Øv en rutschetur jeg synes det kan være...
Har blødt igen her til aften en enkelt gang, da jeg tørrede mig igen... Fatter det ikk. Måske min mere rigtig menstruation kommer i morgen...

Anmeld

25. februar 2014

CH2012

Mor11 skriver:

Underligt  Kroppen opfører sig altid sært på de allerdårligste tidspunkter  Håber for dig!!! 

Jeg har gået rundt med ømhed/stikken i brysterne hele dagen samt stikken omkring livmoder/æggestokke hver gang jeg har brugt mavemusklerne (oplevede jeg også ved sidste graviditet) + jeg har haft brug for en madpakke i dobbelt størrelse af hvad jeg plejer, både igår og idag. Er grotesk sulten  Hååååååber på 2 streger meget meget snart! 

Ja for helvede altså Øv, hvor er jeg godt og grundigt træt af min krop og al min tankemylder. Ville så meget ønske, at jeg bare kunne glemme, at vi forsøgte at blive gravid - så ville det slet ikk være så stort et problem

Okay, det lyder jo bestemt interessant. Bliver spændende og se hvad der sker på torsdag for dig...

Håber også virkelig snart på 2 streger. Synes udsigterne til det uvisse er hårdt...

Anmeld

25. februar 2014

cwl

CH2012 skriver:

Tror bare min krop skal fucke med mig... Er efterhånden godt og grundigt træt af det Øv en rutschetur jeg synes det kan være...
Har blødt igen her til aften en enkelt gang, da jeg tørrede mig igen... Fatter det ikk. Måske min mere rigtig menstruation kommer i morgen...

Øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.