Nedtælling - 4-5 dage igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
CH2012 skriver:

Jeg synes det er svært når jeg ikk rigtig laver noget. Så prøver at holde mig igang. Men er også bare kanon træt - så indimellem må jeg tage nogle pauser

Hvad dag tester du? Eller.... Hvormønår forventer du (ikk) mmenstruation?
Jeg tester fredag... Så er jeg gået en dag over, så at sige.
Kan ikk huske - har du været gravid før?

Har forventet mens fredag eller lørdag. Tror jeg tester  i morgen (selvom jeg gerne ville vente til onsdag/torsdag) hehe 

Har en dreng på 2år og havde en sa i november.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

cwl

Mor11 skriver:

Har forventet mens fredag eller lørdag. Tror jeg tester  i morgen (selvom jeg gerne ville vente til onsdag/torsdag) hehe 

Ih det bliver spændende.. Håber den er der denne gang..

Anmeld

24. februar 2014

CH2012

Mor11 skriver:

Okay... Føler du på nogen som helst måde, at du kan genkende noget fra nu også til dengang du var gravid sidst?

Du kan ikk vente til torsdag?

Anmeld

24. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
CH2012 skriver:

Okay... Føler du på nogen som helst måde, at du kan genkende noget fra nu også til dengang du var gravid sidst?

Du kan ikk vente til torsdag?

Ja, dét med brysterne men stoler ikke så meget på de symptomer, da man nogengange kan tænke dem frem, hvis du forstår

tror ikke jeg kan vente til torsdag hvis den er negativ i morgen bliver jeg ikke skuffet, så prøver jeg bare igen torsdag eller fredag hvis ikke mens er dukket op  

skal til firmafest på fredag, så det vil være ultra rart at vide hvor jeg står ift alkohol så jeg hååååber virkelig på 2 streger eller mens inden fredag.

Anmeld

24. februar 2014

CH2012

Mor11 skriver:

Ja, dét med brysterne men stoler ikke så meget på de symptomer, da man nogengange kan tænke dem frem, hvis du forstår

tror ikke jeg kan vente til torsdag hvis den er negativ i morgen bliver jeg ikke skuffet, så prøver jeg bare igen torsdag eller fredag hvis ikke mens er dukket op  

skal til firmafest på fredag, så det vil være ultra rart at vide hvor jeg står ift alkohol så jeg hååååber virkelig på 2 streger eller mens inden fredag.

Ja.... Også mig med brysterne
Men forstår dig godt... Sådan har jeg det også.
Hvis du tester imorgen, så er jeg spændt på hvad du finder ud af
Synes aften her har været sej at komme igennem - vil efterhånden gerne have svar

Anmeld

25. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
CH2012 skriver:

Ja.... Også mig med brysterne
Men forstår dig godt... Sådan har jeg det også.
Hvis du tester imorgen, så er jeg spændt på hvad du finder ud af
Synes aften her har været sej at komme igennem - vil efterhånden gerne have svar

Negativ  Prøver igen torsdag

Anmeld

25. februar 2014

CH2012

Mor11 skriver:

Negativ  Prøver igen torsdag

Okay... Ja, gør det
Jeg har vist fået menstruation

Anmeld

25. februar 2014

CH2012

Har tilsyneladende fået min menstruation før tid, så der er vist ikk så meget at teste for...

Anmeld

25. februar 2014

cwl

CH2012 skriver:

Har tilsyneladende fået min menstruation før tid, så der er vist ikk så meget at teste for...

Øv øv altså.. Så håber vi at marts er din måned.

Anmeld

25. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
CH2012 skriver:

Okay... Ja, gør det
Jeg har vist fået menstruation

Ej øv!   For dig i marts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.