Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CH2012 skriver: Jeg synes det er svært når jeg ikk rigtig laver noget. Så prøver at holde mig igang. Men er også bare kanon træt - så indimellem må jeg tage nogle pauser Hvad dag tester du? Eller.... Hvormønår forventer du (ikk) mmenstruation? Jeg tester fredag... Så er jeg gået en dag over, så at sige.Kan ikk huske - har du været gravid før?
Jeg synes det er svært når jeg ikk rigtig laver noget. Så prøver at holde mig igang. Men er også bare kanon træt - så indimellem må jeg tage nogle pauser Hvad dag tester du? Eller.... Hvormønår forventer du (ikk) mmenstruation? Jeg tester fredag... Så er jeg gået en dag over, så at sige.Kan ikk huske - har du været gravid før?
Har forventet mens fredag eller lørdag. Tror jeg tester i morgen (selvom jeg gerne ville vente til onsdag/torsdag) hehe
Har en dreng på 2år og havde en sa i november.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor11 skriver: Har forventet mens fredag eller lørdag. Tror jeg tester i morgen (selvom jeg gerne ville vente til onsdag/torsdag) hehe Har en dreng på 2år og havde en sa i november.
CH2012 skriver: Okay... Føler du på nogen som helst måde, at du kan genkende noget fra nu også til dengang du var gravid sidst? Du kan ikk vente til torsdag?
Okay... Føler du på nogen som helst måde, at du kan genkende noget fra nu også til dengang du var gravid sidst? Du kan ikk vente til torsdag?
Ja, dét med brysterne men stoler ikke så meget på de symptomer, da man nogengange kan tænke dem frem, hvis du forstår
tror ikke jeg kan vente til torsdag hvis den er negativ i morgen bliver jeg ikke skuffet, så prøver jeg bare igen torsdag eller fredag hvis ikke mens er dukket op
skal til firmafest på fredag, så det vil være ultra rart at vide hvor jeg står ift alkohol så jeg hååååber virkelig på 2 streger eller mens inden fredag.
Mor11 skriver: Ja, dét med brysterne men stoler ikke så meget på de symptomer, da man nogengange kan tænke dem frem, hvis du forstår tror ikke jeg kan vente til torsdag hvis den er negativ i morgen bliver jeg ikke skuffet, så prøver jeg bare igen torsdag eller fredag hvis ikke mens er dukket op skal til firmafest på fredag, så det vil være ultra rart at vide hvor jeg står ift alkohol så jeg hååååber virkelig på 2 streger eller mens inden fredag.
CH2012 skriver: Ja.... Også mig med brysterne Men forstår dig godt... Sådan har jeg det også.Hvis du tester imorgen, så er jeg spændt på hvad du finder ud af Synes aften her har været sej at komme igennem - vil efterhånden gerne have svar
Ja.... Også mig med brysterne Men forstår dig godt... Sådan har jeg det også.Hvis du tester imorgen, så er jeg spændt på hvad du finder ud af Synes aften her har været sej at komme igennem - vil efterhånden gerne have svar
Negativ Prøver igen torsdag
Mor11 skriver: Negativ Prøver igen torsdag
CH2012 skriver: Har tilsyneladende fået min menstruation før tid, så der er vist ikk så meget at teste for...
Har tilsyneladende fået min menstruation før tid, så der er vist ikk så meget at teste for...
CH2012 skriver: Okay... Ja, gør det Jeg har vist fået menstruation
Okay... Ja, gør det Jeg har vist fået menstruation
Ej øv! For dig i marts.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128