Kan det passe? (ang. vuc)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

MorT3Banditter

stjernehimmel skriver:

Det er helt rigtigt.... Ellers slutter du til juni... Så du skal melde dig til nye fag når de kommer, og så får du forsat su osv fordi du er tilmeldt uddannelse det er du jo ik ellers da hold stopper pr automatik i juni..

Jeg går jo bare af på barsel. Kan jeg så ikke færdiggøre de fag jeg er i gang med nu, bagefter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Louise H.

MorT2Snart3 skriver:

Jamen jeg går jo bare på barsel inden de nuværende fag er færdige. Kan jeg så ikke færdiggøre dem bagefter?

Og kan jeg godt tilmelde mig nye fag selvom skolen godt ved at jeg skal på barsel? Går de med til det?

Jeg tror du skal have fat i din studievejleder
Men som regel så starter man jo op i enten januar eller august, hvor holdene starter og så følger man jo den arbejdsplan. Jeg tror ikke bare du lige kan hoppe ind

Anmeld

24. februar 2014

stjernehimmel

MorT2Snart3 skriver:

Jeg går jo bare af på barsel. Kan jeg så ikke færdiggøre de fag jeg er i gang med nu, bagefter?

Jo..... Det burde du men de holder stadig til sommer, os selvom du skal op til eksamen næste år istedet..... 

Flere ved os er gravide og stopper inden de skal os alle vælge og betale nye fag for at stadig være tilmeldt..... Som sagt det er enkeltfag og holder til juni..... 

Anmeld

24. februar 2014

Anitta Kristiansen

for at kunne få su under din barsel skal du tilmeldes nye fag og betale for dem, ellers er du ikke godkendt til su under din barsel. det er træls at betale for, men er bedre end at komme på kontanthjælp. sådan er reglerne desværre, ellers vil du ikke længere blive set som studerende, men som ledig. hvis du har barn i forvejen, kan du nøjes med at blive tilmeldt 17 timer, men skal tilmeldes 23 timer hvis ikke du har et barn under 7 år. håber det gav mening

Anmeld

24. februar 2014

MorT3Banditter

Louise <3 Isabella skriver:

Jeg tror du skal have fat i din studievejleder
Men som regel så starter man jo op i enten januar eller august, hvor holdene starter og så følger man jo den arbejdsplan. Jeg tror ikke bare du lige kan hoppe ind

Jeg hoppede ind på august holdet i december og det gør bare at jeg skal studere det hurtigere da jeg skal tage fagene på et halvt år i stedet for et helt år.

Anmeld

24. februar 2014

MorT3Banditter

Anitta Kristiansen skriver:

for at kunne få su under din barsel skal du tilmeldes nye fag og betale for dem, ellers er du ikke godkendt til su under din barsel. det er træls at betale for, men er bedre end at komme på kontanthjælp. sådan er reglerne desværre, ellers vil du ikke længere blive set som studerende, men som ledig. hvis du har barn i forvejen, kan du nøjes med at blive tilmeldt 17 timer, men skal tilmeldes 23 timer hvis ikke du har et barn under 7 år. håber det gav mening

Det gav mening

Men så må jeg jo bare tilmelde mig nye fag

Anmeld

24. februar 2014

MorT3Banditter

stjernehimmel skriver:

Jo..... Det burde du men de holder stadig til sommer, os selvom du skal op til eksamen næste år istedet..... 

Flere ved os er gravide og stopper inden de skal os alle vælge og betale nye fag for at stadig være tilmeldt..... Som sagt det er enkeltfag og holder til juni..... 

Og skolen vil gerne lade dem tilmelde sig nye fag velvidende at de er på barsel?

Anmeld

24. februar 2014

Anitta Kristiansen

MorT2Snart3 skriver:

Det gav mening

Men så må jeg jo bare tilmelde mig nye fag

ja sådan er det bare, og ja de vil gerne tilmelde dig selvom du skal på barsel, bare sig det så de tilmelder dig fag der ikke er så populære og dem som koster mindst

Anmeld

24. februar 2014

MorT3Banditter

Anitta Kristiansen skriver:

ja sådan er det bare, og ja de vil gerne tilmelde dig selvom du skal på barsel, bare sig det så de tilmelder dig fag der ikke er så populære og dem som koster mindst

Ja der er ingen grund til at tage store fag til for mange penge når jeg ikke skal bruge det til noget

Men nu har jeg snakket med skolen og jeg skal tilmelde mig nye fag sidst i april/start maj.

Anmeld

24. februar 2014

stjernehimmel

MorT2Snart3 skriver:

Og skolen vil gerne lade dem tilmelde sig nye fag velvidende at de er på barsel?

Ja det er der mange der gør her....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.