Kan det passe? (ang. vuc)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
19 svar
2 synes godt om
23. februar 2014

MorT3Banditter

Jeg går på VUC Flex HF enkelt fag. Jeg startede i december og er færdig til juni. Men jeg går af på barsel den 20 marts så får ikke gjort fagene gjort færdige i den her omgang.

Men jeg har så fået besked på fra skolen at jeg skal huske og tilmelde mig og betale for nye fag inden sommerferien for ellers slutter min su sidst i juni ?? Der står inde på minsu at jeg er tilmeldt de fag jeg er på nu til april 2015. Så hvorfor skal jeg tilmelde mig nye fag imens jeg går på barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

mortilfreja

Har du også betalt dem?

Anmeld

23. februar 2014

MorT3Banditter

mortilfreja skriver:

Har du også betalt dem?

Jeg har betalt for de fag jeg går på nu.

Anmeld

23. februar 2014

K&S

MorT2Snart3 skriver:

Jeg har betalt for de fag jeg går på nu.

Jeg kunne forestille mig, at det så er fordi, du ikke har betalt for de fremtidige fag

Anmeld

23. februar 2014

MorT3Banditter

K&S skriver:

Jeg kunne forestille mig, at det så er fordi, du ikke har betalt for de fremtidige fag

Det er jo ikke meningen at jeg skal betale for nye fag når jeg ikke er færdig med mine nuværende fag før 2015?

Anmeld

23. februar 2014

Louise H.

Starter du forfra på de fag?

Anmeld

23. februar 2014

MorT3Banditter

Louise <3 Isabella skriver:

Starter du forfra på de fag?

Nej jeg skal bare tilmelde mig nogle helt nye fag som ikke har noget at gøre med de fag jeg har nu. Der er ingen sammenhæng i de fag jeg tager nu og de fag de vil have mig til at tage til sommer, selvom jeg er på barsel.

De vil faktisk have mig til at betale for noget jeg ikke skal bruge til noget og det syns jeg er underligt.

Anmeld

23. februar 2014

stjernehimmel

MorT2Snart3 skriver:

Jeg går på VUC Flex HF enkelt fag. Jeg startede i december og er færdig til juni. Men jeg går af på barsel den 20 marts så får ikke gjort fagene gjort færdige i den her omgang.

Men jeg har så fået besked på fra skolen at jeg skal huske og tilmelde mig og betale for nye fag inden sommerferien for ellers slutter min su sidst i juni ?? Der står inde på minsu at jeg er tilmeldt de fag jeg er på nu til april 2015. Så hvorfor skal jeg tilmelde mig nye fag imens jeg går på barsel?

Det er helt rigtigt.... Ellers slutter du til juni... Så du skal melde dig til nye fag når de kommer, og så får du forsat su osv fordi du er tilmeldt uddannelse det er du jo ik ellers da hold stopper pr automatik i juni..

Anmeld

23. februar 2014

Louise H.

MorT2Snart3 skriver:

Nej jeg skal bare tilmelde mig nogle helt nye fag som ikke har noget at gøre med de fag jeg har nu. Der er ingen sammenhæng i de fag jeg tager nu og de fag de vil have mig til at tage til sommer, selvom jeg er på barsel.

De vil faktisk have mig til at betale for noget jeg ikke skal bruge til noget og det syns jeg er underligt.

Så er det derfor du skal betale igen

Du når jo ikke at afslutte de fag du tager nu, så de penge får du ikke tilbage. Og i og med du starter på andre fag, skal der jo betales for dem

Anmeld

23. februar 2014

MorT3Banditter

Louise <3 Isabella skriver:

Så er det derfor du skal betale igen

Du når jo ikke at afslutte de fag du tager nu, så de penge får du ikke tilbage. Og i og med du starter på andre fag, skal der jo betales for dem

Jamen jeg går jo bare på barsel inden de nuværende fag er færdige. Kan jeg så ikke færdiggøre dem bagefter?

Og kan jeg godt tilmelde mig nye fag selvom skolen godt ved at jeg skal på barsel? Går de med til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.