Ville i komme jeres 2 1/2 år pige i disse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Miss Church

cecilie1984 skriver:

Har købt denne bukse dragt til Freja i størrelse 98. Men er blevet i tvivl om hun er for stor til sådan en. Der er ikke knapper i benene. Synes den er ret fed men er den for små børn? 

Kom med jeres mening. 

Jeg kunne sagtens finde på det Synes den er vildt fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

ESV

cecilie1984 skriver:

Har købt denne bukse dragt til Freja i størrelse 98. Men er blevet i tvivl om hun er for stor til sådan en. Der er ikke knapper i benene. Synes den er ret fed men er den for små børn? 

Kom med jeres mening. 

Emilie er 4 og jeg og hun er heldigvis lige så glad for at gå i buksedragter som j er for at købe dem.. Så jeg ville godt kunne give et barn i str 98 den dragt på uden kvaler

Anmeld

23. februar 2014

Mettefpigen

Personligt så nej, jeg synes de er vildt upraktiske (staves) :-)

Anmeld

23. februar 2014

Mother-love

cecilie1984 skriver:

Kom med jeres mening. 

Jeg synes det kommer lidt an på om hun har smidt bleen eller ej.
Isabella har endnu ikke smidt bleen og derfor kunne jeg godt finde på at give hende den på.
Men hvis din datter har smidt bleen ville jeg ikke give hende dem på. For det er ikke nemt at komme på toilettet med dem på.

Men synes det er super fede

Anmeld

23. februar 2014

Mumto3

Hvis barnet bruger ble, så er de vildt smarte, fordi de ikke skiller ad på midten og bliver kolde :-)

Anmeld

24. februar 2014

Clisolka

cecilie1984 skriver:

Kom med jeres mening. 

Ja det ville jeg - Bella har selv en buksedragt, som desværre lige er blevet for lille

Ulempen ved sådanne nogle er når de skal lære at gå på toilettet Nogle kan være svære at få af, så jeg har valgt ikke at købe nogle nye til Bella, da hun er godt i gang

Anmeld

24. februar 2014

Moma

JA - jeg synes, den er så fin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.