Ville i komme jeres 2 1/2 år pige i disse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Kløver

Ja da, buksedragter er for mig helt op til de er måske 8 år, synes de er for upraktiske når de er babyer, har selv en gul hummeldragt i sådan noget frotte, i samme mønster som dine bukser, og dem har jeg i den grad tænkt hun skulle bruge, overvejede endda at komme min søn i dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
cecilie1984 skriver:

Har købt denne bukse dragt til Freja i størrelse 98. Men er blevet i tvivl om hun er for stor til sådan en. Der er ikke knapper i benene. Synes den er ret fed men er den for små børn? 

Kom med jeres mening. 

Ja da - men som andre siger kun hvis hun brugte ble ! Den er da så fin !!

Anmeld

23. februar 2014

Lilje82

Så længe hun bruger ble, så ville jeg helt sikkert godt give hende den på. Den er så sød.

Anmeld

23. februar 2014

Monski

cecilie1984 skriver:

Har købt denne bukse dragt til Freja i størrelse 98. Men er blevet i tvivl om hun er for stor til sådan en. Der er ikke knapper i benene. Synes den er ret fed men er den for små børn? 

Kom med jeres mening. 

MEGA FEDE! Især med lynlåsen

Anmeld

23. februar 2014

B&J

jaaa helt bestemt den er super fed kunne også sagtens finde på at give daniel sådan en på han bliver 4 som en skriver helt op til 8års alderen

Anmeld

23. februar 2014

MorDk

De er super fede, men en anelse upraktiske hvis hun toilettræner... bruger hun ble så go for it!

Anmeld

23. februar 2014

cecilie1984

MorDk skriver:

De er super fede, men en anelse upraktiske hvis hun toilettræner... bruger hun ble så go for it!

hun bruger ble

Anmeld

23. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

cecilie1984 skriver:

Kom med jeres mening. 

Ja sagtens...

Anmeld

23. februar 2014

modesty

Kom med jeres mening. 

Jeg synes bestemt ikke at overalls kun er for små børn, men de er ret upraktiske for børnene selv at tage af og på, så derfor ville jeg ikke - da min søn er i gang med at lære at tage tøj af og på. Den her ser dog lidt mere overkommelig ud en end almindelig overall.

Anmeld

23. februar 2014

Mom2

cecilie1984 skriver:

Kom med jeres mening. 

Den er super fed, den ville jeg bestemt bruge til en i str 98!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.