Kun én æggestok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

min veninde fra mødregruppen har kun en halv æggestok tilbage og ikke særlig meget æggeleder

Okay, det lyder lidt mere ekstremt. Fantastisk at hun er blevet gravid på trods af det! Det lyder til at der stadig er håb for os så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Okay, det lyder lidt mere ekstremt. Fantastisk at hun er blevet gravid på trods af det! Det lyder til at der stadig er håb for os så

Ja

Hun fik nogle indsprøjtninger da mandens sæd oven i var dårlig kvalitet og hendes familie havde nogle sygdomme så æggene skulle tjekkes for det

Men det lykkedes for dem

Anmeld

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Ja

Hun fik nogle indsprøjtninger da mandens sæd oven i var dårlig kvalitet og hendes familie havde nogle sygdomme så æggene skulle tjekkes for det

Men det lykkedes for dem

Okay, det er jo helt fantastisk hvad der kan lade sig gøre

Jeg tror lige umiddelbart at vi tager det stille og roligt og ser hvad der sker da jeg gerne vil have at det skal passe bare lidt sammen med studie osv. hvis det skulle lykkes for os

Men hvor er det dejligt at høre nogle lykkelige historier - det hjælper meget på humøret

Anmeld

23. februar 2014

Q86

Anonym skriver:

Hej alle!

For at gøre min historie kort så smed jeg pillerne i september 2013 hvorefter min mens var meget uregelmæssig. Jeg blev undersøgt og de fandt en stor knude i min livmoder. Jeg blev selvfølgelig virkelig bange - både for en ondartet end af slagsen og for at skulle miste hele min livmoder.

I tirsdags blev jeg så opereret på Riget, hvor jeg fik fjernet en formentlig godartet knude (som var stor) samt min højre æggestok. 

Samtidig med at jeg er lettet over at være igennem det hele, er jeg også lidt i tvivl om hvordan det vil påvirke mig kun at have én æggestok tilbage. 

Jeg regner selvfølgelig med at chancen for at blive gravid er reduceret, men er der nogle der har nogle erfaringer eller noget viden? Evt. nogle der ligesom mig "må nøjes" med en enkelt æggestok?

Hilsen mig 

Jeg fik fjernet den ene æggeleder pga. sent opdaget graviditet udenfor livmoderen, 1½ måned senere var jeg gravid igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.