nogle der blevet gift på rådhuset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

Miss BananaHammock

Blev gift på rådhuset, og havde forældre og søskende med hjem til mad og bryllupskage. Holdte 1 mdr. efter bryllupsfest for 50 pers. - med tema og meget afslappet stemning. (Jeg var gravid)

Er glad for at have valgt rådhuset! Vi er ikke blevet gift på et religiøst grundlag og synes det virkede forkert at blive gift i kirken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

merichs

Anonym skriver:

er lige anonym da jeg kender en del herinde + familie og dette skal ikke ud lige pt.

men er der nogle af jer der blevet gift på rådhuset??

min kæreste vil ikke kirke bryllup, ja faktisk ikke giftes, men vil gerne sikres bedst muligt.

holdte i da fest eller noget? fik i ringe osv??

Da min x og jeg blev gift på rådhuset var vi kun os to og to vidner (min søster og x'ens kammerat). Vi havde købt vielsesringe...

Efterfølgende havde vi inviteret familie og nogle få nære venner til havefest hvor vi fortalte at vi var blevet gift da vi serverede desserten (bryllupskage)

Anmeld

22. februar 2014

Chili

Anonym skriver:

er lige anonym da jeg kender en del herinde + familie og dette skal ikke ud lige pt.

men er der nogle af jer der blevet gift på rådhuset??

min kæreste vil ikke kirke bryllup, ja faktisk ikke giftes, men vil gerne sikres bedst muligt.

holdte i da fest eller noget? fik i ringe osv??

Vi blev gift på rådhuset i al hemmelighed, vi havde kun 2 gode venner med som vidner. Vi tog ud og spiste med dem efterfølgende, så ingen fest. Vi sagde det 1,5 år efter og min far tilbød at købe nogle ringe til os (vi havde ikke penge til nogle ordentlige). Jeg regner med vi bare holder kæmpe fest til kobberbryllup vi blev godt nok gift den 24/6-10 så kobberbryllup bliver juleaften

Anmeld

22. februar 2014

Elgaard73

Vi blev gift på rådhuset og havde vores forældre og søskende med der. Efterfølgende holdt vi helt almindelig bryllups fest for ca 80 gæster.

Det hele var som et normalt bryllup, undtagen lige stedet hvor vi sagde ja til hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.