Vi blev gift på rådhus, og vi havde mine svigerforældre, min far og hans kone og min morfar med og vores to unger selvfølgelig
Havde ikke fortalt det til andre, heller ikke vores søskende.
Bagefter tog vi på restaurant, vi havde bestilt bord, men da vi kom derned, og de hørte, at vi var blevet gift, så fik fik overetagen for os selv, så sad vi ellers der og hyggede med noget god mad...
Da vi skulle betale, sagde min far og min svigermor, den ordner vi, så vi fik ikke lov til at betale selv, det var en overraskelse
En lille sjov episode lige efter vielsen. Vi er kommet ud fra rådhus og er på vej gående mod restauranten, og pludselig står min søster foran mig. Hun bor i Århus og arbejder i Aalborg, så det var lidt mærkeligt, at hun pludseligt stod i Randers. Hun kiggede mærkeligt på mig og spurgte, hvad vi lavede der? Jeg sagde så, at der var nogen, der var blevet gift... NEEEEJ, er det dig og Stephan, sagde hun så. Det kunne jeg jo kun bekræfte, og sagde så at vi ikke havde sagt det til nogen.
Så vender min søster sig om, kigger direkte på min svigermor og spørger hende så: Jamen hvorfor er du så fin i tøjet???
Hold op jeg grinede af hende, hun så helt forvirret ud, fik lige fortalt at vores forældre vidste det, men ellers ingen.
Hun fik ønsket os tillykke og tog videre til hendes aftale