nogle der blevet gift på rådhuset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2014

Anonym trådstarter

er lige anonym da jeg kender en del herinde + familie og dette skal ikke ud lige pt.

men er der nogle af jer der blevet gift på rådhuset??

min kæreste vil ikke kirke bryllup, ja faktisk ikke giftes, men vil gerne sikres bedst muligt.

holdte i da fest eller noget? fik i ringe osv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

2babygirls

Anonym skriver:

er lige anonym da jeg kender en del herinde + familie og dette skal ikke ud lige pt.

min kæreste vil ikke kirke bryllup, ja faktisk ikke giftes, men vil gerne sikres bedst muligt.

Vi blev viet på rådhuset. Vi inviterede vores forældre til at komme og fejre vores 4 års dag, meeeeen svingede lige forbi rådhuset først vi havde pænt tøj på og havde købt flotte ringe, men nej ingen fest

Anmeld

21. februar 2014

LinLin

Vi blev gift på rådhuset 12.12.12...
Vi havde vores allernærmeste familie og veninder med. 14 mennesker ialt. Vi udvekslede ringe...
Vi blev gift 15.30 og efterfølgende tog vi hjem til os til hygge og let aftensmad. Det var helt perfekt - lige som vi ønskede det

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Vi blev viet på rådhuset. Vi inviterede vores forældre til at komme og fejre vores 4 års dag, meeeeen svingede lige forbi rådhuset først vi havde pænt tøj på og havde købt flotte ringe, men nej ingen fest

okay tak

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Vi blev gift på rådhuset 12.12.12...
Vi havde vores allernærmeste familie og veninder med. 14 mennesker ialt. Vi udvekslede ringe...
Vi blev gift 15.30 og efterfølgende tog vi hjem til os til hygge og let aftensmad. Det var helt perfekt - lige som vi ønskede det

okay tak

Anmeld

21. februar 2014

Karla

Anonym skriver:

Vi blev gift på rådhuset for 2,5 år siden, samme dag, som jeg blev student. Vi fik ringe, men vi havde også forlovelsesringe inden.
Vi holdt ikke en fest, det var ikke meningen der var andre end vores forældre og søskende og 2 venner der skulle vide det, men til min studenterfest om aftenen blev det alligevel opdaget, og så blev der kastet ris og manden fik klippet sine sokker

Anmeld

21. februar 2014

lineog4

Blev gift på rådhuset, udvekslede ringe, havde buket, en almindelig kjole og brudekørsel i christiniacykel 

Vi holdt åbent hus bagefter og havde den skønneste dag

Anmeld

21. februar 2014

Dot D

Vi blev gift på rådhus, og vi havde mine svigerforældre, min far og hans kone og min morfar med og vores to unger selvfølgelig  Havde ikke fortalt det til andre, heller ikke vores søskende.

Bagefter tog vi på restaurant, vi havde bestilt bord, men da vi kom derned, og de hørte, at vi var blevet gift, så fik fik overetagen for os selv, så sad vi ellers der og hyggede med noget god mad...

Da vi skulle betale, sagde min far og min svigermor, den ordner vi, så vi fik ikke lov til at betale selv, det var en overraskelse

En lille sjov episode lige efter vielsen. Vi er kommet ud fra rådhus og er på vej gående mod restauranten, og pludselig står min søster foran mig. Hun bor i Århus og arbejder i Aalborg, så det var lidt mærkeligt, at hun pludseligt stod i Randers. Hun kiggede mærkeligt på mig og spurgte, hvad vi lavede der? Jeg sagde så, at der var nogen, der var blevet gift... NEEEEJ, er det dig og Stephan, sagde hun så. Det kunne jeg jo kun bekræfte, og sagde så at vi ikke havde sagt det til nogen.

Så vender min søster sig om, kigger direkte på min svigermor og spørger hende så: Jamen hvorfor er du så fin i tøjet???

Hold op jeg grinede af hende, hun så helt forvirret ud, fik lige fortalt at vores forældre vidste det, men ellers ingen.

Hun fik ønsket os tillykke og tog videre til hendes aftale

Anmeld

21. februar 2014

GUSO

Vi blev gift på rådhuset forrige sommer vi var ca 40 mand og vi holdt havefest med helstegt pattegris og det var en fantastisk dag, vi udvekslede ringe

Anmeld

21. februar 2014

Dot D

Glemte lige at skrive, at vi også fik ringe - som jeg købte, hi hi, ellers tror jeg ikke, at jeg havde fået nogle nye - havde forlovelsesringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.