Kaos på arbejdspladsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

det er ikke sjovt at være med i nej...

har desværre ikke ligefrem positive oplevelser mht arbejdstilsynet så det kan jeg ikke sige noget om...

De valgte ikke at gøre noget med min kærestes job da han stod på deres dørtrin næsten og sagde at hans arbejdsplads nægtede ham en palleløfter til at løfte kar med mønter på omkring 150 kg som skulle hentes hver dag fra en bank... han fik bare af vide at han skulle sige til dem at han skulle have den og så skete der ikke mere... hans TR blev fyret og fagforeningen var ligeglade...

Så kan desværre ikke give så mange råd andet end helt klart fagforening og så håber jeg du har en der lytter...

det gjorde min dengang så jeg fik ved deres hjælp en gensidig opsigelse så jeg ikke røg i karantæne i 3 mdr fra a-kassen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

blomst84

Der sidder en på kommunen til at varetage lige netop de problemer... Hvis det er en børnehave/vuggestue hedder det en pædagogisk konsulent

Anmeld

22. februar 2014

Phoenix

Der må være en leder over din leder, der kan gøres opmærksom på problemet ? 

Hvad/hvem har skabt det dårlige arbejdsmiljø ? 

Anmeld

24. februar 2014

Lene Unik

Anonym skriver:

Tak. Jeg vil prøve at kontakte fagforeningen. Det er hårdt 

Ja, det er rigtig hårdt at være i. Skriv endelig igen hvis jeg kan hjælpe med noget. Vi har haft både personer fra fagforening, fælles-tillidsmænd, psykologer samt arbejdstilsynet ind over vores arbejde med det psykiske arbejdsmiljø på min arbejdsplads, så jeg har lidt erfaring at dele ud af.

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

Lene Unik skriver:

Ja, det er rigtig hårdt at være i. Skriv endelig igen hvis jeg kan hjælpe med noget. Vi har haft både personer fra fagforening, fælles-tillidsmænd, psykologer samt arbejdstilsynet ind over vores arbejde med det psykiske arbejdsmiljø på min arbejdsplads, så jeg har lidt erfaring at dele ud af.

Tak det vil jeg nok benytte af mig.Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.