Mere og mere eksem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2014

MomInTheMaking

emiliedamm skriver:

ÅÅRRH Det håber jeg heller ikke for hende Hvis ikke lægerne kan hjælpe vil jeg virkelig anbefalde alternativ behandling som hømeopati eller andet natur. (Ved godt det ikke ligner som om det har hjulpet på mig, men det har det - har bare total meget lige nu

Tak for alle jeres søde ord Det hjælper alligevel på humøret. Min mens er stadig ikke kommet endnu. Så nu vil jeg da købe en gt

hov og så fik jeg ikke lige læst det du skrev ordentligt. hvad sagde testen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

Emilie91

stjernehimmel skriver:

Hvad sagde testen 

Er sååååå nysgerrig

ÅÅÅÅRH !!!! Negativ !!! Som forventet men alligevel bare så trættende. Hvis så bare ens mens ville komme så man kunne tænke det var derfor man havde så meget eksem. 

Er så træt af min krop lige nu 

Anmeld

22. februar 2014

Emilie91

Mom In The Making skriver:

hov og så fik jeg ikke lige læst det du skrev ordentligt. hvad sagde testen?

Helt iorden Jeg kan selv anbehalde nogle dråber der hedder arnica heel. De er såå gode for mig Men igen - det går ikke lige så hurtigt væk som hormon creme gør  

Testen var Negativ. Og nu er jeg ved at blive ret træt af min krop og hele min tilværelse. ÅÅÅÅÅRRRRRHHHH Altså !!!!!! 

Jeg vil ligge mig under dynen og håbe på min mens kommer  

Anmeld

22. februar 2014

MomInTheMaking

emiliedamm skriver:

Helt iorden Jeg kan selv anbehalde nogle dråber der hedder arnica heel. De er såå gode for mig Men igen - det går ikke lige så hurtigt væk som hormon creme gør  

Testen var Negativ. Og nu er jeg ved at blive ret træt af min krop og hele min tilværelse. ÅÅÅÅÅRRRRRHHHH Altså !!!!!! 

Jeg vil ligge mig under dynen og håbe på min mens kommer  

Det vil jeg lige se lidt mere på. Øv bøv. håber snart der sker noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.