Mere og mere eksem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
13 svar
2 synes godt om
21. februar 2014

Emilie91

Ååååårh hvor er jeg dog træt af min hud. Den er gået helt amok den seneste uges tid. Jeg har fået sååå meget eksem at jeg er ved at eksplodere. 

Jeg har haft eksem siden jeg blev født så jeg er Van til det. Men i de her mængder er det godtnok udholdeligt. 

Forventer mens idag og den er ikke kommet. Det plejer ellers at være derfor også bliver det bedre når den "går" igen. Så nu håber jeg den kommer imorgen så jeg kan få den dumme eksem væk. 

Bruger kun natur medicin som også plejer at hjælpe. Men den her gang vil det bare ikke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Har ikke selv eksem, så kan ikke give nogle råd. Men det ser ikke rart ud.

for det snart går væk.

Anmeld

21. februar 2014

Emilie91

Ravnholt skriver:

Har ikke selv eksem, så kan ikke give nogle råd. Men det ser ikke rart ud.

for det snart går væk.

Tusind tak søde du Ja det er virkelig heller ikke særlig rart at have. Man skulle tro efter 22 år med det man var van til det. Men nej - det er stadig død irriterende når der kommer så store udbrud engang imellem  

Anmeld

21. februar 2014

Sitrani

emiliedamm skriver:

Ååååårh hvor er jeg dog træt af min hud. Den er gået helt amok den seneste uges tid. Jeg har fået sååå meget eksem at jeg er ved at eksplodere. 

Jeg har haft eksem siden jeg blev født så jeg er Van til det. Men i de her mængder er det godtnok udholdeligt. 

Forventer mens idag og den er ikke kommet. Det plejer ellers at være derfor også bliver det bedre når den "går" igen. Så nu håber jeg den kommer imorgen så jeg kan få den dumme eksem væk. 

Bruger kun natur medicin som også plejer at hjælpe. Men den her gang vil det bare ikke 

Ejjjj, det ser ikke rart ud... Ved du hvorfor du får eksem?? Håber det snart blir bedre... Måske er det et tegn på graviditet at det er værre end det plejer?

Anmeld

21. februar 2014

Emilie91

Sitrani skriver:

Ejjjj, det ser ikke rart ud... Ved du hvorfor du får eksem?? Håber det snart blir bedre... Måske er det et tegn på graviditet at det er værre end det plejer?

Ja det slog mig også her idag. Måske var det graviditets tegn? (lige som at nogle får mange bumser) men ja ... Jeg ved det ikke. Jeg må købe en test imorgen hvis ikke jeg får mens inden. 

Men har bare testet lille "positiv" søndag og negativ tirsdag så gider ikke rigtig teste mere. 

Anmeld

22. februar 2014

Trekløver(:

emiliedamm skriver:

Det ser ikke så rart ud Håber det snart er væk igen

Anmeld

22. februar 2014

MomInTheMaking

emiliedamm skriver:

Det ligner fuldstændig det eksem min datter har. håber ikke hun skal døje med det altid. Håber det snart bliver bedre for dig.

Anmeld

22. februar 2014

Emilie91

Mom In The Making skriver:

Det ligner fuldstændig det eksem min datter har. håber ikke hun skal døje med det altid. Håber det snart bliver bedre for dig.

ÅÅRRH Det håber jeg heller ikke for hende Hvis ikke lægerne kan hjælpe vil jeg virkelig anbefalde alternativ behandling som hømeopati eller andet natur. (Ved godt det ikke ligner som om det har hjulpet på mig, men det har det - har bare total meget lige nu

Tak for alle jeres søde ord Det hjælper alligevel på humøret. Min mens er stadig ikke kommet endnu. Så nu vil jeg da købe en gt

Anmeld

22. februar 2014

MomInTheMaking

emiliedamm skriver:

ÅÅRRH Det håber jeg heller ikke for hende Hvis ikke lægerne kan hjælpe vil jeg virkelig anbefalde alternativ behandling som hømeopati eller andet natur. (Ved godt det ikke ligner som om det har hjulpet på mig, men det har det - har bare total meget lige nu

Tak for alle jeres søde ord Det hjælper alligevel på humøret. Min mens er stadig ikke kommet endnu. Så nu vil jeg da købe en gt

Vi har selvfølgelig prøvet noget af det skrappe creme fra lægen og det virker da også, så længe man bruger det. Men der er grænser for hvor meget hormon creme jeg ønsker at smøre på hende. Pt. bruger vi 'bare' A-derma creme og olie til badet fra apoteket og det holder det nede, men det forsvinder aldrig helt, og så er det selvfølgelig værre i nogen perioder end andre.

HVilke alternative produkter vil du evt. anbefale? 

Håber det kommer snart kommer, så det kan blive bedre.. Dit eksem må jo simpelthen være hormonelt? eller hvad tror du er grunden til at det bliver værre her op til menstruation.?

Anmeld

22. februar 2014

stjernehimmel

emiliedamm skriver:

Hvad sagde testen 

Er sååååå nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.