Hvad så nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Ingen af os er svært overvægtige. Vi mangler bare og smide en 5-7 kg. Og så en opstramning. Vi spiser i forvejen mange grønsager og får en rimelig sund aftensmad. Problemet ligger bare i det der kommer indbors om aftenen. Og jeg tror simpelthen det er af kedsomhed. Jeg ved det ikke. Men det er bare den første tanke der kommer op.
Jeg har også sat mig i hovedet at på mandag får jeg meldt mig ind i et fitness center. Både for at komme i bedre form og blive strammet op men også for at få noget mere energi og selvværd.

Jeg tror bare det påsexfronten er så svær at få igang og bibeholde det fordi det nærmest aldrig har været ret meget existerende.

Vi elsker hinanden og ønsker vi skal være sammen og opleve en masse ting sammen.
Jeg kan bare mærke at jeg trænger til at være intim og føle mig lækker igen. Og når vi endelig har sex jamen så er det ret akavet fordi der er så langt imellem sexen.

Men har du tændt på ham engang? Dengang jeres forhold startede, var det så wow, hvor er han lækker. Eller har du aldrig mærket den kemi jer imellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men har du tændt på ham engang? Dengang jeres forhold startede, var det så wow, hvor er han lækker. Eller har du aldrig mærket den kemi jer imellem?

Hmm tjah når jeg tænker mig om har jeg aldrig sådan rigtig tænkt wow han er lækker. Nok mere det indre der har tændt mig.

Puha jeg ved det Faktisk ikke. det har jeg sgu aldrig tænkt over faktisk.

Anmeld

22. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Hmm tjah når jeg tænker mig om har jeg aldrig sådan rigtig tænkt wow han er lækker. Nok mere det indre der har tændt mig.

Puha jeg ved det Faktisk ikke. det har jeg sgu aldrig tænkt over faktisk.

Okay... det er jo ret afgørende for et forholds holdbarhed at man tænder på hinanden og at kemien er der. Medmindre man selvfølgelig er ligeglad med sex, men det lyder ikke som om du er ligeglad.

M.h.t. manglende sexlyst grundet lykkepiller, kan de fleste jo skifte til et andet mærke.

Men altså, hvis udgangspunktet er at du aldrig rigtig har tændt på ham, så er det op af bakke. Men jeg ville ikke give op uden at kæmpe.

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Okay... det er jo ret afgørende for et forholds holdbarhed at man tænder på hinanden og at kemien er der. Medmindre man selvfølgelig er ligeglad med sex, men det lyder ikke som om du er ligeglad.

M.h.t. manglende sexlyst grundet lykkepiller, kan de fleste jo skifte til et andet mærke.

Men altså, hvis udgangspunktet er at du aldrig rigtig har tændt på ham, så er det op af bakke. Men jeg ville ikke give op uden at kæmpe.

Vi har snakket meget de sidste dage her. Og der er kommet mere ro på. For vi opgiver ikke uden kamp. For vi har det jo godt sammen det er jo ikke det.
Selvfølgelig er jeg ikke ligeglad med sexen. Men det er ikke det vigtigste for mig.
Men savner bare noget intimt. Men vi går igang med at. Træne begge to og håber på at det kan give noget mere overskud til at pleje vores forhold.

Nogen gange tænker jeg også bare at det mange gange kan ligge i at vi hver i sær har nogle ting vi kæmper med og bare ikke rigtig magter at ændre tingene.
Selvom vi gerne vil.

Men vi gir ikke op bare sådan lige. Vi har også en datter. Og jeg mener at når man har børn må man lige kæmpe lidt mere for forholdet og specielt når det er som vores hvor det jo ikke er noget der er skadeligt for hverken vores barn eller os.

Anmeld

24. februar 2014

Hck

Profilbillede for Hck

Er det ikke lidt trist at i ikke kan tænde på hinanden uden i er 5-7 kg mindre ?, håber da ikke at min bedre halvdel tænker sådan

Anmeld

24. februar 2014

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Er det ikke lidt trist at i ikke kan tænde på hinanden uden i er 5-7 kg mindre ?, håber da ikke at min bedre halvdel tænker sådan

Jg tror mest det er min kæreste der har det sådan. Jeg tror bare mit er forsvundet fordi vi aldrig har sex. Og altid har haft et ikke fungerende sexliv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.