modesty skriver:
Okay... det er jo ret afgørende for et forholds holdbarhed at man tænder på hinanden og at kemien er der. Medmindre man selvfølgelig er ligeglad med sex, men det lyder ikke som om du er ligeglad.
M.h.t. manglende sexlyst grundet lykkepiller, kan de fleste jo skifte til et andet mærke.
Men altså, hvis udgangspunktet er at du aldrig rigtig har tændt på ham, så er det op af bakke. Men jeg ville ikke give op uden at kæmpe.

Vi har snakket meget de sidste dage her. Og der er kommet mere ro på. For vi opgiver ikke uden kamp. For vi har det jo godt sammen det er jo ikke det.
Selvfølgelig er jeg ikke ligeglad med sexen. Men det er ikke det vigtigste for mig.
Men savner bare noget intimt. Men vi går igang med at. Træne begge to og håber på at det kan give noget mere overskud til at pleje vores forhold.
Nogen gange tænker jeg også bare at det mange gange kan ligge i at vi hver i sær har nogle ting vi kæmper med og bare ikke rigtig magter at ændre tingene.
Selvom vi gerne vil.
Men vi gir ikke op bare sådan lige. Vi har også en datter. Og jeg mener at når man har børn må man lige kæmpe lidt mere for forholdet og specielt når det er som vores hvor det jo ikke er noget der er skadeligt for hverken vores barn eller os.
Anmeld