Godaften alle sammen.
Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive i overskriften.
Men jeg har brug for at lufte mine tanker lidt. Da jeg i en 14 dages tid har gået og tænkt meget.
Sagen er den at min kæreste og jeg har været sammen i lidt over 4 år nu vi har sammen en datter på 2,5 år.
Vi er mere venner end kærester.
Vores sexliv har altid haltet lidt. I starten af vores forhold havde vi sex 2 gange om ugen. Da vi så havde været sammen i ca 6 mdr havde vi sex maks en gang om ugen. Da vi havde været sammen i et års tid havde vi sex en 2-3 gange om mdr. Da jeg så blev gravid ( planlagt) havde vi ikke sex hele min graviditet. Vi havde først sex da vores datter var 2 mdr. Der havde vi så sex 2 gange inden for 14 dage ca. Og så gik der 6 mdr igen før vi havde sex og sådan er det bare. Vi har så sjældent sex.
Vi snakkede om at lave en lille brøster. Og vi gik igang og havde så sex en 2 gange når jeg testede positiv æl. Jegblev også gravid men mistede.
Og siden jeg blev gravid. Testede postiv for ca 6-7 uger siden. Dvs vi sidst havde sex for omkring 2 mdr siden.
Dvs vi har nærmest ikke noget intimt sammen. Vi kysser farvel og giver hinanden krammer og nusser hinanden når vi ser film og den slags men det er også det.
Vi har et super godt "venskab" vi er meget ens og har samme humor.
Vi er begge på antidepressiv. Kæresten har altid været det og jeg har været det i 3,5 år nu. Fik en depression noget tid inden jeg blev gravid. Og er så fortsat på dem pga jeg var ude for en ulykke som har gjort at jeg dagligt har smerter. O ikke kan undvære mit antidepressiv medicin og kæresten kan heller ikke pga sygdom. Vi har det godt begge to vi kan bare ikke undvære vores medicin. Og bivirkningen ved den slags medicin er jo manglende sexlyst.
Men sagen er den nu at vi snakkede sammen efter jeg blev abortede omkring alle disse ting om forholdet og valgte så at sætte pb 2 på standbye fordi vi ikke har noget kæreste forhold. Vi elsker hinanden og vi kan snakke om alt og er gode til at snakke sammen.
Men sådan som tingene er nu lever vi egentlig bare sammen. Vi snakker ikke rigtig sammen i hverdagen andet end nogle få praktiske ting. Når vores datter er lagt i seng siger vi ikke rigtig noget til hinanden.
Vi ved begge at for at vi kan blive " kærester" kræver det en indsats i sexlivet. Og vi skal igang begge to med at træne for at få en flot krop igen. For at man kan tænde på den anden igen. Men ingen af os gør noget ved det. Vi lader det bare stå til.

Vi har også snakket om hvordan og hvorledes hvis vi gik fra hinanden. Men vi er bare begge bange for at vi så vil komme til at savne hinanden og vi så vil flytte sammen igen fordi vi alligevel ikke kan undvære hinanden. Men vi ønsker jo ikke at skulle trækkes vores datter igennem alt det at flytte fra hinanden hvis vi alligevel ikke kan undvære hinanden. For det er jo utrolig synd for hende.
Men jeg har bare den seneste tid gået og tænkt på hvordan det ville være hvis vi gik fra hinanden. Om det ville være bedre for os begge at sige det var det. Har tænkt meget på hvordan jeg ville kunne klare det økonomisk. Dette ser jeg ikke som det helt store problem jeg skal nok kunne klare mig.
Men jeg synes bare det fylder rigtig meget og mange ting siger for at vi skal gå hver til sit for det er som om vi ikke kan blive "kærester" igen. Men så mange ting siger også nej for det for vi har det jo okay sammen.
Men aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg er meget forvirret lige i øjeblikket over hvad der skal ske.
Hvad siger i? Har brug for nogle øjne udefra.
Undskyld hvis det blev alt for langt og rodet.
Håber i vil komme med nogle input