Som lovet kommer jeg lige med en opdatering. 
Da jeg skrev debatten var jeg nede i et sort hul. Ikke psykisk. Men bare i at jeg virkelig følte mig fed, grim og alene. Det er heldigvis blevet bedre.
Som tidligere skrevet, så endte jeg med at bestille pizza og gøre stuen hyggelig, som altid når vi hygger. Aftenen blev dog stoppet af, at svigermor ringede lige, da jeg havde spist den sidste bid. Om hun ikke godt lige måtte komme forbi til en kop te. Selvfølgelig måtte hun det.
Er meget glad for min svigermor. Vi hyggede alle tre. Så der skete ikke mere den aften.
Efterfølgende er han blevet mere klar over, hvor trist jeg egentligt var. Sagde faktisk til ham, at jeg ikke kunne mere. Jeg elsker ham over alt. Men var ved at blive kvalt. Jeg begyndte, at kigge efter lejlighed (dog ikke seriøst). Sad og stortudede.
Først derefter kom der skub i tingene. Tror det gik op for ham, hvordan jeg havde det.
Vi har nu indført, at vi SKAL spise sammen. Han sover ikke så meget mere. Og vi har generelt været en del mere sammen i denne uge.
I dag er han ved at planlægge en overraskelse med aftensmad. Rigtig spændende, hvad han finder på 
Så det går stærkt fremad. Vi er kommet over vores lille problem 
Tak for gode råd og hjælp. 
Anmeld