At føle sig ensom i sit forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

Anonym trådstarter

Som lovet kommer jeg lige med en opdatering.

Da jeg skrev debatten var jeg nede i et sort hul. Ikke psykisk. Men bare i at jeg virkelig følte mig fed, grim og alene. Det er heldigvis blevet bedre.

Som tidligere skrevet, så endte jeg med at bestille pizza og gøre stuen hyggelig, som altid når vi hygger. Aftenen blev dog stoppet af, at svigermor ringede lige, da jeg havde spist den sidste bid. Om hun ikke godt lige måtte komme forbi til en kop te. Selvfølgelig måtte hun det.  Er meget glad for min svigermor. Vi hyggede alle tre. Så der skete ikke mere den aften. 

Efterfølgende er han blevet mere klar over, hvor trist jeg egentligt var. Sagde faktisk til ham, at jeg ikke kunne mere. Jeg elsker ham over alt. Men var ved at blive kvalt. Jeg begyndte, at kigge efter lejlighed (dog ikke seriøst). Sad og stortudede. 

Først derefter kom der skub i tingene. Tror det gik op for ham, hvordan jeg havde det. 

Vi har nu indført, at vi SKAL spise sammen. Han sover ikke så meget mere. Og vi har generelt været en del mere sammen i denne uge. 

I dag er han ved at planlægge en overraskelse med aftensmad. Rigtig spændende, hvad han finder på 

Så det går stærkt fremad. Vi er kommet over vores lille problem 

Tak for gode råd og hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

ECOchild.dk

Anonym skriver:

Hej i dejlige baby brugere

Var egentlig begyndt ikke at skrive anonymt mere. Men da dette er af lidt mere personlig karakter, samt at jeg har familie og venner herinde håber jeg at i vil respektere dette

Kæresten og jeg har nu været sammen i fire år. Vi venter vores første barn sammen.  

Den første tid af graviditeten var rosen rød. Men er lige så stille blevet mere og mere sort

Ikke at vi skændes for det gør vi ikke. 

Normalt kunne vi sagtens hygge os sammen med at tage ud og spise. Lave god mad. Se en god film sammen. Have romantisk sex. Ja en masse forskellige kæreste ting. 

Men på det seneste er de ting blevet mindre og mindre. Vi spiser ikke længere sammen. Manden sover hver dag efter arbejde. Står op og spiser..går ind og spiller.  Går i seng. Jeg spiser inden ham. Går i seng når han går ind og spiller. 

Vores sex liv er næsten ikke længere eksisterende som i maks en gang i ugen. Jeg klager over for lidt sex. Det gør han også. Men alligevel sker der ikke mere. 

Har prøvet at fortælle ham hvordan jeg ser det. Uden det hjælper.  

Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Ingen af os er lykkelige som det er lige nu. 

Jeg håber kun det er en fase vi skal igennem   ..

Nogen der har prøvet noget lignende eller som har råd eller konmentarer? 

Har brug for lidt hjælp. 

Hej anonym

det er virkelig synd for dig/jer at i har det sådan. I skal nyde tiden og glæde her sammen.

Tænker at du må prøve gøre mere for at invitere til de gode situationer som i mangler. Prøv også at få talt sammen om det. Aftal et tidspunkt hvor i mødes i sofaen og får talt og lagt nogle planer for fremtiden og få talt om hvad han synes er i vejen og hvad du synes er gået skævt.

håber i finder ud af det sammen.

venlig hilsen

Lotte www.ecochild.dk

Basic økologisk babytøj

Anmeld

1. marts 2014

Anonym trådstarter

ECOchild.dk skriver:

Hej anonym

det er virkelig synd for dig/jer at i har det sådan. I skal nyde tiden og glæde her sammen.

Tænker at du må prøve gøre mere for at invitere til de gode situationer som i mangler. Prøv også at få talt sammen om det. Aftal et tidspunkt hvor i mødes i sofaen og får talt og lagt nogle planer for fremtiden og få talt om hvad han synes er i vejen og hvad du synes er gået skævt.

håber i finder ud af det sammen.

venlig hilsen

Lotte www.ecochild.dk

Basic økologisk babytøj

Hej

Som skrevet i opdaten ovenfor, så går det bedre Tror måske det var en periode vi skulle igennem

Men tak for dit råd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.